2021-12-19, 11:50
Medlem
yournotlikemes avatar
Kpte detta igr och fan vilket spel de har lyckats med! Zero Hour och Ground Branch jag lirade mycket innan kan ju slnga sig i vggen jmfrt med detta. Detta r p en HELT annan niv! Realismen r skrmmande bra.

39.90 Euro p Steam! KP! Julklapp till dig sjlv!

HUR kan det inte finnas ngon trd om detta nnu?!
Citera
2021-12-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Kpte detta igr och fan vilket spel de har lyckats med! Zero Hour och Ground Branch jag lirade mycket innan kan ju slnga sig i vggen jmfrt med detta. Detta r p en HELT annan niv! Realismen r skrmmande bra.

39.90 Euro p Steam! KP! Julklapp till dig sjlv!

HUR kan det inte finnas ngon trd om detta nnu?!
Sett lite videos p det. Verkar riktigt nice! Jag har dock ingen dator s jag fr vnta p PS5 versionen..

r det multiplayer eller lirar man ensam?
Citera
2021-12-20, 14:41
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhbmad
Sett lite videos p det. Verkar riktigt nice! Jag har dock ingen dator s jag fr vnta p PS5 versionen..

r det multiplayer eller lirar man ensam?

Okej. Du kan spela bde MP med AI dvs. COOP eller SP med AI p ett flertal banor tror det r runt 6-7 stycken redan och fr att vara i Alpha-stadium s r det extremt vlgjort redan och skulle sga fortfarande att det r det mest realistiska FPS jag spelat i mitt ~30 riga liv med rge. Gr inte riktigt att jmfra med ngot annat.

Har ni spelat Swat 4 nr ni var yngre s r detta en 2021 version av det som r betydligt svrare skulle jag vl mest beskriva det som.

Lngesen ngonting var s vrt 39 Euro som detta kp vill jag pst. r fortfarande som ett barn p julafton nr det kommer till detta spel!
Citera
2022-03-07, 21:01
Medlem
MSchumacher13s avatar
Sger som ovan skribent, fr vnta tills konsolversionen slpps
Citera
2025-04-21, 00:09
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MSchumacher13
Sger som ovan skribent, fr vnta tills konsolversionen slpps

Spelet kommer att slppas nu till sommar till PS5 och Xbox https://youtu.be/yQs8ezmT2QA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in