2021-12-18, 15:25
Avslutad
Det ska tydligen se mörkt ut för honom!
Citera
2021-12-18, 15:30
Medlem
Har aldrig lyssnat på Ken Ring men när han sa att man borde storma kungahuset och våldta prinsessan Madeleine, den som säger så är mindre värd i mina ögon än den uslaste gråsugga!

Hur f-n kan man hylla upp denna idiot?

Hoppas det här inte är något PR-trick från hans sida utan att han får möta han vid porten snart.
Citera
2021-12-18, 15:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Har aldrig lyssnat på Ken Ring men när han sa att man borde storma kungahuset och våldta prinsessan Madeleine, den som säger så är mindre värd i mina ögon än den uslaste gråsugga!

Hur f-n kan man hylla upp denna idiot?

Hoppas det här inte är något PR-trick från hans sida utan att han får möta han vid porten snart.

Men han sa det för det var kul. Inte att han faktiskt skulle storma slottet och våldta Madde. Konstnärlig frihet som det brukar kallas. Jag vill knulla makten! Inte som du egentligen skulle knulla makten om du stod där med kuken bar mot makten.
Citera
Medlem
Karma kommer till oss alla även Ken Ring oavsett hur mycket gott han har gjort i Kenya så har han ändå utsatt många människor för hans ondska i Sverige under hans tid som kriminell och att sjunga om att våldta vår prinsessa, ja då kommer karma till slut och knacka på dörren.
Citera
Medlem
https://ibb.co/4pczyNv
Ett konto jag följer på instagram laddade just upp detta men raderade inlägget efter bara några minuter, förmodligen bara en dåre..
Citera
2021-12-18, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nu känns det däremot som att andelen vettiga, tänkande människor minskar i en rasande takt.
Eller så är det så att folk faktiskt tänker och kommer fram till en annan slutsats? Logiken säger att den som konstant tycker likadant inte ifrågasätter sina egna ståndpunkter särskilt ofta. T.ex du kan sluta låta som om det fortfarande vore 2015 vilket år som helst nu. Tänkte inte på det?
Citera
2021-12-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Karma kommer till oss alla även Ken Ring oavsett hur mycket gott han har gjort i Kenya så har han ändå utsatt många människor för hans ondska i Sverige under hans tid som kriminell och att sjunga om att våldta vår prinsessa, ja då kommer karma till slut och knacka på dörren.
Jag önskar inte honom död men för mig är han sen länge moralist död.
Citera
2021-12-18, 15:40
Medlem
Ken vaccinerades för 2v sen, han hade helt rätt om vaccinet med andra ord. Hoppas ni som skriver massa skit här också dör av nån biverkning
Citera
2021-12-18, 15:41
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:

Akta tungan för den skriver ditt öde med !
Citera
2021-12-18, 15:42
Medlem
Tervulls avatar
Han ser inte ett dugg döende ut. Vem fan känner sig inte döende när man har influensa? Detta är ju sjukt överdrivet. Lovar att han inte dör.
Citera
2021-12-18, 15:44
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:

Då är ni många som kommer att dö en lång och plågsam död. Om ni inte sätter igång att göra goda gärningar och offra pengar utav h-e. Inte jag, för jag är inte hindu, och karma är som bekant en hinduisk idé.
Citera
2021-12-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur illa däran är man då egentligen om man twittrar från intensiven

Det var ju fyra dagar sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto