2021-12-18, 22:00
Medlem
Nya bilder på hennes Insta idag, vet ej om någon kan få en ledtråd av det? Någon som är bra på att scanna lagfarter? Har försökt men hittar inget på vare sig hennes namn eller hans.
Citera
2021-12-18, 22:01
Medlem
Där dottern springer skulle faktiskt kunna vara strandpromenaden i Sigtuna...?
Citera
2021-12-19, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveydovey1
Där dottern springer skulle faktiskt kunna vara strandpromenaden i Sigtuna...?

Ja, det är väldigt likt. Isf kommer det lite för många bilder från just Sigtuna för att hon skulle bo längre bort typ Värmdö.

Hon la upp en bild på ett par nycklar den 17/8, hintar att dom köpt en fastighet. En snabb sökning på booli ger ingen rimlig träff (Sigtuna, knivsta, håby, Ekerö etc)
Citera
2021-12-19, 05:59
Avstängd
TordesPungs avatar
Enligt mina källor så har hon och hennes kille flyttat till Finspång.
Citera
2021-12-19, 11:30
Medlem
Hennes hus har utsikt över Skofjärden som ligger några kilometer nordväst om Sigtuna.
Citera
2021-12-19, 11:59
Medlem
Kan det vara ett hyresobjekt?
Citera
2021-12-20, 11:10
Medlem
Det är Torsborg, Sigtuna kommun. Ser ut att vara en stor fastighet om med än 17.000m² med ett flertal bostäder på. Fastigheten ägs av ett bolag som tillhör hennes pappa.
Senast redigerad av Killmekatzy 2021-12-20 kl. 12:08.
Citera
2022-10-14, 23:15
Medlem
Vad är det som har hänt med alla ingluencers på sistone? Alla är så jäkla butthurt. De älskar när folk avgudar dem men så fort nån ger ett uns av nåt som uppfattas som kritik så blir man blockerad så jag skriver här istället.
Ikväll la hon upp ett jäkla rant om att folk shamear andra, såklart henne själv där hon flyger till riksgränsen ist för att ta tåg, samma månad flyger hennes man till Aruba så sitter hon själv och pratar om hur viktig naturen är och att vi måste connecta med morderjord 🤮 bla bla bla och låtsas vara nån kvinnlig jesus som folk ska avguda. Och shamear alla som gett henne nån kommentar om hennes eget beteende i kommentarsfältet. Själv var jag ute på ett café för 2-3 v sen och såg henne och hennes bortskämda unge och ingen av de åt nåt veganskt. Sen sitter hon och låtsas som att hon bryr sig om naturen, pysslar i sin trädgård (där hon bara försöker komma på ytterligare sätt att tjäna pengar, efter yogan och den kulturella approprieringen har hon väl fått en annan typ av kritik för…). Tragiskt att folk är så naiva att de ser upp till henne och lyfter henne till skyarna.
Sen låtsas hon som att allt är bra och det är ok att vara ”ledig” och inte veta vad man ska göra, nästa sekund söker hon efter ayahuasca retreats på sin story…
Citera
2023-06-27, 11:29
Medlem
Dags att slå hål på myten om alla hälsogurus, vissa tjejer har det i blodet. Att bygga en image på luft och vackra bilder. Har allt tyckt Rachel Bråthen ser ut som en som sitter i soffan och svär tror det är hennes rätta jag😁 släpp fram det!
Citera
2023-06-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Dags att slå hål på myten om alla hälsogurus, vissa tjejer har det i blodet. Att bygga en image på luft och vackra bilder. Har allt tyckt Rachel Bråthen ser ut som en som sitter i soffan och svär tror det är hennes rätta jag😁 släpp fram det!

Hon är så fake så det finns inte men bra jobbat av henne att hon lyckats dölja det så bra.
Citera
2023-07-01, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Hon är så fake så det finns inte men bra jobbat av henne att hon lyckats dölja det så bra.
Ja
Det mest skrämmande är att det går hem
Är det lägre iq hos yngre idag? Tror inte jag hade gått på det ens som naiv tonåring
Citera
2023-12-09, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Vad är det som har hänt med alla ingluencers på sistone? Alla är så jäkla butthurt. De älskar när folk avgudar dem men så fort nån ger ett uns av nåt som uppfattas som kritik så blir man blockerad så jag skriver här istället.
Ikväll la hon upp ett jäkla rant om att folk shamear andra, såklart henne själv där hon flyger till riksgränsen ist för att ta tåg, samma månad flyger hennes man till Aruba så sitter hon själv och pratar om hur viktig naturen är och att vi måste connecta med morderjord 🤮 bla bla bla och låtsas vara nån kvinnlig jesus som folk ska avguda. Och shamear alla som gett henne nån kommentar om hennes eget beteende i kommentarsfältet. Själv var jag ute på ett café för 2-3 v sen och såg henne och hennes bortskämda unge och ingen av de åt nåt veganskt. Sen sitter hon och låtsas som att hon bryr sig om naturen, pysslar i sin trädgård (där hon bara försöker komma på ytterligare sätt att tjäna pengar, efter yogan och den kulturella approprieringen har hon väl fått en annan typ av kritik för…). Tragiskt att folk är så naiva att de ser upp till henne och lyfter henne till skyarna.
Sen låtsas hon som att allt är bra och det är ok att vara ”ledig” och inte veta vad man ska göra, nästa sekund söker hon efter ayahuasca retreats på sin story…

Hon är precis lika knäpp som sin mamma. Morsan är en narcisistisk borderliner och en wannabe influencer på insta och kör även onlyfans. Ett jävla hattande på både morsan och Rachel med kött/vegan/gud/mother nature/vindrickande alkolist/etc, svårt att hänga med i svängarna och i ärlighetens namn tror jag inte ens de själva gör det. Inga direkta filter på vad man gör eller säger. Mammans insta: https://www.instagram.com/shama_persson/ Mamman dömdes nyligen för att tagit ut 131.000 kr från sin fd mans konto under 2022. De skildes 2005, men Shama lyckades ändå lägga beslag på stålarna. Hon dömdes att betala tillbaka pengarna såklart.

Uppsidan för Rachel är väl att hon har ordnade ekonomiska förhållanden (pappa är stenrik) och kan därför ägna sig åt vad som faller henne på läppen för stunden. Skaffat sig en man som lyder minsta vink är ju också en klar fördel. Och vad gäller hus så bor hon numera i stort hus på pappans gård.

Men fake, javisst!
Senast redigerad av Shilohoha 2023-12-09 kl. 11:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in