2021-12-16, 18:21
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Hur tar man reda på var någon ligger begravd? En av killarna som sodomiserade och förnedrade Blinde Jonas son sköts ihjäl förra året och jag skulle gärna veta var fanskapet ligger begravt? Skulle inte ha något emot att skita på asets grav.

Finns det något sätt att ta reda på var olika invandrare ligger begravda?
Citera
2021-12-16, 18:27
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttEvigtSiegHeil
Hur tar man reda på var någon ligger begravd? En av killarna som sodomiserade och förnedrade Blinde Jonas son sköts ihjäl förra året och jag skulle gärna veta var fanskapet ligger begravt? Skulle inte ha något emot att skita på asets grav.

Själv som fd dödgrävare kan jag bara ge dig ett tips och det är att kontakta svenska kyrkan,där kommer du den hjälp du behöver. Även muslimers gravplatser skall finnas bokförda där.
Citera
2021-12-16, 18:32
Medlem
Citat:

Tips är att åka till en kyrkogård och titta på gravsten efter gravsten.
Citera
2021-12-16, 18:49
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Tips är att åka till en kyrkogård och titta på gravsten efter gravsten.

Om personen ligger i minneslund så är det inte så namnet står på någon gravsten. Jag vet inte hur de personerna hittas.
Citera
2021-12-16, 18:57
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:

Vad får du ut av det egentligen? Personen är död och vet inte om att du gör det. Tycker synd om kyrkoarbetarna som får ta hand om din skit bokstavligt
Citera
2021-12-16, 19:19
Medlem
Google är ett bra verktyg.

https://www.svenskagravar.se/

https://gravar.se/
Citera
2021-12-16, 19:35
Avslutad
Förutom att det du gör är brottsligt så är de flesta kyrkogårdar/viloplatser övervakade och låsta nattetid pga. stöld och vandalisering, tänk också på andra som har anhöriga som vilar i närheten. Sök hjälp istället.
Citera
2021-12-17, 19:43
Medlem
obafgkms avatar
Man beställer denna: https://www.rotterbokhandeln.se/product.html/begravda-i-sverige-2
Citera
2021-12-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Om personen ligger i minneslund så är det inte så namnet står på någon gravsten. Jag vet inte hur de personerna hittas.

Även de som ligger i minneslunden finna på söksidor som hitta graven och liknande. I stället för vilken gravplats personen liggeri, så står det att den döde vilar i minneslunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in