• 1
  • 2
2025-03-04, 07:24
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Jag kollade på dina inlägg. Det som hänt är att du brutit koden. När du trycker på citera, kolla hur koden för
ser ut i början och slutet av inlägget.
[/quote]

Test.
Citera
2025-03-04, 07:28
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Det finns flera sätt. Det enklaste är att citera och feta det du vill svara på. Det näst enklaste är det du redan gjort, citera och radera övrigt som du inte vill ha med. Eller menar du när
blir t ex [/quote? Det är ett problem för jag tror inte att den du citerat kan se det i så fall.Då har du brutit koden.

Det sätt som kräver mest arbete är spoilers. Vill du ha med hela inlägget kan du lägga resterande inlägg i en eller flera spoilers. Det finns en tråd som beskriver hur man gör det, åtminstone fanns det en sådan tråd häromdagen, men jag har det inte i huvudet nu. Lycka till!
[/quote]
testing men får bli såhär i fortsättningen
Citera
2025-03-04, 07:37
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
nu provade jag radera allt och det blev ju väldigt fel.

Nu börjar jag förstå själva citerings funktionen iaf, spoilers får jag ta senare, jag har inte behövt använda det än.

Ja, det ser fel ut, igen. Vet inte hur du gjort men det ser ut som om [/quote] inuti mitt inlägg blev ett kommando när du citerade mig.

Om ditt budskap är att du vill att man ska citera andras inlägg i sin helhet och välja att feta det citerade så är ett medskick att den striden kan du inte vinna.

Den korta tid jag tillbringat här har visat mig ett antal olika sätt som människor använder kreativ citering på.
Citera
2025-03-04, 07:43
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja, det ser fel ut, igen. Vet inte hur du gjort men det ser ut som om
inuti mitt inlägg blev ett kommando när du citerade mig.

Om ditt budskap är att du vill att man ska citera andras inlägg i sin helhet och välja att feta det citerade så är ett medskick att den striden kan du inte vinna.

Den korta tid jag tillbringat här har visat mig ett antal olika sätt som människor använder kreativ citering på.
[/quote]

Nej jag vill endast det ska framkomma, vad det är jag faktiskt svarar på, då ett inlägg kan vara långt med många olika frågor och svar i, nu testade jag bara markera det jag ville svara på i ditt inlägg och sedan fetade jag det.
Citera
2025-03-04, 07:49
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja, det ser fel ut, igen. Vet inte hur du gjort men det ser ut som om
inuti mitt inlägg blev ett kommando när du citerade mig.

[/quote]

Nu provade jag att istället för markera texten jag ville feta, bara sätta det där bara sätta det där tecknet för fettext framför symbolen B, går det inte nu så är jag riktigt fel ute.
Citera
2025-03-04, 08:04
Citat:

Nej jag vill endast det ska framkomma, vad det är jag faktiskt svarar på, då ett inlägg kan vara långt med många olika frågor och svar i, nu testade jag bara markera det jag ville svara på i ditt inlägg och sedan fetade jag det.

Tror att du funnit din väg!
Citera
2025-03-04, 17:51
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Tror att du funnit din väg!
Jag var tvungen läsa vad du skrivit och tänka till lite, är ganska säker på jag nu i efterhand förstod vad du menade och vad som blev fel nu, hur som helst tack för vägledningen.
Citera
2025-03-04, 17:52
Citat:
Jag var tvungen läsa vad du skrivit och tänka till lite, är ganska säker på jag nu i efterhand förstod vad du menade och vad som blev fel nu, hur som helst tack för vägledningen.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in