• 2
  • 3
2022-01-04, 12:15
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Vilka dumheter folk får för sig. Sluta sprid en massa påhitt och vaccinera er.

Stäng ner dom som spriden påhitten
Klart du smittar även som vaccinerad. Har ett par inom familjen som gjort det.
Citera
2022-01-04, 13:34
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Vilka dumheter folk får för sig. Sluta sprid en massa påhitt och vaccinera er.

Stäng ner dom som spriden påhitten

Det är ju inte du som får bestämma detta och inte dom skitbolagen heller. Vi ska ju leva i länder med yttrandefrihet, nått som du och skit-sociala medier inte förstår. Yttrandefrihet betyder ju precis att EN ANNAN INTE KAN BESTÄMMA ÖVER MIN VÄRKLIGHET. MIN VÄRKLIGHET ÄR MIN - OCH JAG HAR RÄTT ATT YTTRA DEN VÄRKLIGHETEN.

Alla som vill censurera inkl. Facebook och Twitter borde fängslas på livstid, eller doms chefar borde. Det är oacceptabelt. Dödsstraff borde också vurderas.
Citera
2022-01-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Det är ju inte du som får bestämma detta och inte dom skitbolagen heller. Vi ska ju leva i länder med yttrandefrihet, nått som du och skit-sociala medier inte förstår. Yttrandefrihet betyder ju precis att EN ANNAN INTE KAN BESTÄMMA ÖVER MIN VÄRKLIGHET. MIN VÄRKLIGHET ÄR MIN - OCH JAG HAR RÄTT ATT YTTRA DEN VÄRKLIGHETEN.

Alla som vill censurera inkl. Facebook och Twitter borde fängslas på livstid, eller doms chefar borde. Det är oacceptabelt. Dödsstraff borde också vurderas.

Här har vi någon som vaknat på fel sida. Varför så aggressiv? Har du någon aning om vad jag och media inte förstår, eller är det kanske du som inte förstår?

Är väl bra om vi alla försöker begränsa smittspridningen och slutar hitta på en massa trams
Citera
2022-01-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Klart du smittar även som vaccinerad. Har ett par inom familjen som gjort det.

Klart du kan smitta ändå, men mindre.
Citera
2022-01-05, 00:22
Citat:
Här har vi någon som vaknat på fel sida. Varför så aggressiv? Har du någon aning om vad jag och media inte förstår, eller är det kanske du som inte förstår?

Är väl bra om vi alla försöker begränsa smittspridningen och slutar hitta på en massa trams

Men vaccinerade sprider ju viruset mer omkring sig än ovaccinerade?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-vara-positivt

När jag läser texten anar jag en viss desperation
Citera
2022-01-05, 00:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Smittspridningen begränsas inte öht med det sk "vaccinet". Allt det gör (påstås det) är att göra dig mindre sjuk, men sannolikheten för att du skulle bli svårt sjuk i covid om du inte är i riskgrupp är minimal och det lilla skydd du ev får av vaccinet är som bortblåst efter ett par månader om du inte börjar prenumerera på boosterdoser. Speciellt nu Omikron har ju visat sig vara fullständigt resistent mot vaccinet.
Citera
2022-01-05, 06:01
Medlem
Twitter verkar vara lite som en kommuniststat på internet. Du är fiende mot staten om du inte tycker rätt, men till synes slumpmässigt behöver kanske inte ens det ge dig ett skydd.
Citera
2022-01-05, 06:42
Citat:
Klart du kan smitta ändå, men mindre.
Det uttalandet du precis gjorde hade fått dig bannad från Twitter enligt den nya policyn, vilken du tidigare i tråden försvarade.

Hur känns det att vara en stövelslickare?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in