Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-01-17, 14:36
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För integrationen i AD, Outlook m.m.
Integration vad? Att man kan var anonym?
Citera
2023-01-17, 18:30
  #50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Integration vad? Att man kan var anonym?
För administrera hela nätverket. I företag är man aldrig anonym.
Citera
2023-01-17, 19:32
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För administrera hela nätverket. I företag är man aldrig anonym.

Men vad skiljer teams med meet?

Meet liksom har ju allt bättre såsom ljud och ingen krångel.
Citera
2023-01-17, 19:39
  #52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Men vad skiljer teams med meet?

Meet liksom har ju allt bättre såsom ljud och ingen krångel.
Behövs nog ett par A4 för att förklara helt men har man jobbat med att administrera Microsoft-nätverk med 50+ användare så vet man. Ett användarkonto som man administrera allt med är alltid att föredra.
Citera
2023-01-17, 19:48
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Behövs nog ett par A4 för att förklara helt men har man jobbat med att administrera Microsoft-nätverk med 50+ användare så vet man. Ett användarkonto som man administrera allt med är alltid att föredra.

Tex kan man se i teams vilka man har haft möte med? Tex 2021-06-02 med Örjan Lindberg?
Citera
2023-03-16, 12:42
  #54
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Tex kan man se i teams vilka man har haft möte med? Tex 2021-06-02 med Örjan Lindberg?

Så långt tillbaka är man väl och nosar på gällande GDPR-reglemente ?
Citera
2023-08-22, 15:21
  #55
Avstängd
Varför envisas företag och kommuner med att använda Teams trots strul med ljudet varenda jävla gång!?

Det finns Google Meet och det fungerar i 9/10 gånger felfritt.
Citera
2024-04-08, 17:41
  #56
Medlem
DarkBums avatar
Var precis i teamsmöte via paddan (Ipad pro m1), men kunde inte sluta att störa mig på att det kändes som jag blev filmad i från sidan hela tiden. Jag höll den precis rakt framifrån men den lilla bilden som kom upp på mig var snettt i från sidan. Och det såg ut som jag tittade bort i från alla typ - riktigt jävla störande. Är det nån inställning som måste göras eller är det bara jag som ser det och de andra deltagarna ser något annat?

Förövrigt verkar Teams på iOS vara ett skämt. Kass app som riktigt andas Microsoft-sunk.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback