2021-12-14, 18:58
Medlem
Ken Drydens avatar
Rödeby-Poffe blev ju också skjuten i magen för ett par år sedan i samband med "mobbarhaglet" så att han nu måste ha sidovagn till MC:n för att få plats med sin enorma stomipåse.

Kommer samma sak att ske nu också?
Citera
2021-12-14, 19:21
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Fel? Det är en vanlig lantissvenne. Ett alldeles ordinärt WT i bygden. Alla svenska lantisorter är fulla av liknande nobelpristagare. Det är absolut inget speciellt med Rödeby.

Du påstår att vanliga lantissvennar skjuter sina sambos? Är du efterbliven?
Citera
2021-12-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Rödeby-Poffe blev ju också skjuten i magen för ett par år sedan i samband med "mobbarhaglet" så att han nu måste ha sidovagn till MC:n för att få plats med sin enorma stomipåse.
Rödeby-Poffe, är inte detta samma man som fick sin entreprenadmaskin spräng så stomipåsen flög flera hundra meter?
Citera
2021-12-14, 21:22
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziontek
Rödeby-Poffe, är inte detta samma man som fick sin entreprenadmaskin spräng så stomipåsen flög flera hundra meter?
Jupp.
Citera
2021-12-14, 21:58
Medlem
Poffe har inte stomipåse.känner honom väldigt väl
Citera
2021-12-14, 23:32
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Du påstår att vanliga lantissvennar skjuter sina sambos? Är du efterbliven?

1. Du läser en text.
2. Din hjärna snurrar till det och tolkar texten till något annat än vad som skrivits.
3. Du menar sedan att jag påstått det din hjärna snurrat till.
4. Och därför menar du sen att jag är efterbliven.

Du verkar begåvad.
Citera
2021-12-15, 01:58
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Men herregud vad är det för fel på människor? Från offentliga kärleksförklaringar till att skjuta sina barns mamma, jösses.

Citat:
Fel? Det är en vanlig lantissvenne. Ett alldeles ordinärt WT i bygden. Alla svenska lantisorter är fulla av liknande nobelpristagare. Det är absolut inget speciellt med Rödeby.

Citat:
1. Du läser en text.
2. Din hjärna snurrar till det och tolkar texten till något annat än vad som skrivits.
3. Du menar sedan att jag påstått det din hjärna snurrat till.
4. Och därför menar du sen att jag är efterbliven.

Jag läser vad du skriver. Du påstår att gm är en vanlig svensk man boende på landet, han är dessutom vit och lågutbildad samt att Rödeby kryllar av dessa nobelpristagande potentiella gärningsmän.

Jag menar att du har fel. Vanliga lantisar skjuter inte sina sambos.

Beträffande punkt 2 och 3; Det här är ingen halmgubbe utan det är du som snurrar till det men det är ok. Det är inte alltid enkelt att förmedla det man tänker i text.

Citat:
Du verkar begåvad.

Jag vet, jag både är och verkar begåvad. Och du är sannolikt inte efterbliven, ursäkta för det
Senast redigerad av acid maria 2021-12-15 kl. 02:09.
Citera
2021-12-15, 22:16
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bl...-begars-haktad

Nu hävdar DS att det var ett vådaskott :,-)
Citera
2021-12-16, 00:42
Medlem
Går ju många rykten men ett är att hon sa att hon inte skulle finnas kvar i gemensamma huset efter hans frigivningen och då skulle han blivit vansinnig... Vådaskott... nja. Tänker att han blev så arg att han hellre sköt henne än att hon lämnade honom...
Citera
2021-12-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summercloud
Går ju många rykten men ett är att hon sa att hon inte skulle finnas kvar i gemensamma huset efter hans frigivningen och då skulle han blivit vansinnig... Vådaskott... nja. Tänker att han blev så arg att han hellre sköt henne än att hon lämnade honom...

Ja vådaskott låter ju inte så rimligt med tanke på att personen i fråga inte verkar vara vid sina sinnes fulla bruk. Finns en hel del sjuka historier och rykten om den karln som man har hört genom åren.
Citera
2021-12-16, 21:10
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Sjukt jävla tragiskt att hon har blivit skjuten. Men varför ska alla dessa brudar hänga med kriminella jävla idioter? Det är ju som att prenumerera på att något skit ska hända.

Tjejer gillar badboys helt enkelt.....

Tjejer säger oftast en sak men menar något annat...
Citera
2021-12-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Sjukt jävla tragiskt att hon har blivit skjuten. Men varför ska alla dessa brudar hänga med kriminella jävla idioter? Det är ju som att prenumerera på att något skit ska hända.
Detta stör mig med. Har man i te ett jävla ansvar för vem man släpper nära inpå? JO! Tar de det!? NEJ!
Hon förtjänar inte att bli skjuten.men simmar man med hajar tar man risken att bli mat. Så är det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in