2021-12-12, 14:56
Medlem
AlbusPercivals avatar
Någon här som tidigare gjort en hårtransplantion?

Gjorde en ganska nyligen och ligger på min tredje dag med ett huvud fylld av vätska främst bakre delen, tänkte kolla hur långt tid det tar tills vätskan försvinner.

Sen har jag märkt att huvudet kliar rätt mycket och det känns nästan som att vätskan som är inne i huvudet har börjat utsöndras och sedan hamnar på utsidan av huvudet så att den blir synlig och den sprider sig ut till hela huvudet som orsakar klåda på huvudet och inte nog med det så hamnar lite vätska på ögonen så det börjar svida ibland.

Sjukt jobbigt..
Citera
2021-12-12, 15:59
Medlem
Det är normala "biverkningar", både en intensiv klåda - låt bli, och att vätska utsöndras. Brukar gå över efter en vecka
Citera
2021-12-12, 16:49
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det är normala "biverkningar", både en intensiv klåda - låt bli, och att vätska utsöndras. Brukar gå över efter en vecka

Ville bara säkerhetssställa att det är just vätskan som utsöndras och inte svett som rinner, hur går det ens till att vätskan rinner ifrån insidan av huvudet och hamnar på framsidan?

Mitt huvud kommer alltså vara fylld av vätska i en hel vecka?

Hur påskyndar man processen så att den töms snabbare, känner en riktig obehag att ha vätska som man känner när man promenerar och rör på sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in