2021-12-12, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Ger ven jag en svag frdel till Poirier. Han mste se till att inte bli trffad s mycket som han vanligtvis blir bara. Och inte hoppa p ngra vinst-eller-frlust-giljotiner
Nej fyfan, d kan det g illa. Det r lite intressant ifall Charles skulle mta Khabib, han lr inte hoppa p ngra vinst-och-frlust-giljossar, utan hans giljotin r galxer bttre. Jag hoppas att Charles inte blir trffad s mycket stende och kan ta ned Poirier vid behov. Charles r ruskig stende, men han br blanda in nedtagningar.
2021-12-12, 00:01
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hoppas nstan p oavgjort mellan Dustin och Olivera. Hmm. Gillar bda. Tror det gr till domslut. Dustin borde ju redan ha slagits om titeln men valde pengarna. Tycker han frtjnar att vara mstare men det gr ju verkligen Olivera ocks. Lt Dustin vinna s kan Charles vinna i en rematch kanske.

Nunes vinner, allt annat r jtteskrll. Gissar p rond 1.
2021-12-12, 00:02
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Jag var Viaplay, men det kommer frst startas 04 eller liknande. Tror ni streamsen kommer fungera tills dess?

Dom snder tyvrr bara huvudkortet, du fr hitta fulstream om du vill se prelims.
2021-12-12, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hoppas nstan p oavgjort mellan Dustin och Olivera. Hmm. Gillar bda. Tror det gr till domslut.

Nunes vinner, allt annat r jtteskrll. Gissar p rond 1.
Nunes rond tv har jag det; TKO.

Ser inte att huvudmatchen gr till pong faktiskt.
2021-12-12, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Dom snder tyvrr bara huvudkortet, du fr hitta fulstream om du vill se prelims.
Japp, frstod det sen. 0015 sa ni?
2021-12-12, 00:06
Bannlyst
Under tiden tippar jag fljande:
Josh Emmett vs. Dan Ige
Bantamweight: Pedro Munhoz vs. Dominick Cruz
Heavyweight: Augusto Sakai vs. Tai Tuivasa
Middleweight: Jordan Wright vs. Bruno Silva*

*Knner inte till ngon av dessa fighters, tog bara nt at random.
2021-12-12, 00:06
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hade tnkt betala fr Viaplay fr frsta gngen. Men s r UFC 270 den 22 januari. Fan inte vrt 400kr eller vad det kostar fr enbart nattens gala.

Hesgoal p 6tums mobil igen d Fan att de inte har s man kan kpa varje gala fr typ 199kr. Riktigt dligt med Viaplay, helt ointresserad av deras filmer och serier.
2021-12-12, 00:09
Medlem
bobo909s avatar
Roberson frskte tidigt f ner Precilla tv gnger om. Frsta avvrjdes snabbt medan andra resulterade i en clinch mot buren, misslyckades dock ven det. Cachoeira sg mer farlig ut stende som vntat. Roberson frskt en tredje gng som ven den misslyckades. Cachoeiras hger sg mest farlig i slagutvxlingarna, trffade helt klart mer n sin motstndare. Roberson lyckades tima en riktigt bra level change som d ledde till en nedtagning dr hon r som farligast. Skte en armbar som Cachoeira lyckades parera genom att lsa hnder, gick sedan snabbt fr en chocke utan lyckan. Snurrade runt riktigt fint och lyckades drefter mounta sin motstndare. Utdelade lite tafatt ground and pound till en brjan fr att sedan brja slppa loss rejlt. Cachoera lyckades till slut slingra sig ut och var pvg upp men kte i backen igen och drefter satte Robertsson ett DJUPT rearr naked chocke som gjordde att Cocheira tappade med 1 sekund kvar! Vilken fin vinst av Robetson!
2021-12-12, 00:09
Bannlyst
Citat:
Hade tnkt betala fr Viaplay fr frsta gngen. Men s r UFC 270 den 22 januari. Fan inte vrt 400kr eller vad det kostar fr enbart nattens gala.

Hesgoal p 6tums mobil igen d Fan att de inte har s man kan kpa varje gala fr typ 199kr. Riktigt dligt med Viaplay, helt ointresserad av deras filmer och serier.
Men r det barar dessa tv galar d vill se? Annars tycker jag det kostar en del, men r vrt. Dock fr man ju bara se huvudkorten, inte underkort vilket r uselt av dem.
2021-12-12, 00:10
Medlem
bobo909s avatar
Citat:

Kostar inget extra, UFC ingr nr du kper sportpaketet.
2021-12-12, 00:11
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Nej att de har ett mnadspris och sen nd hller p och kr med PPV p diverse UFC/boxnings-matcher ovanp har slckt intresset fr min del. Cmore gjorde aldrig s nr de hade rttigheterna. PPV-modellen gr sig bst p andra sidan plen.
2021-12-12, 00:12
Bannlyst
Och mina gratisstreams visar fotboll allihopa...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in