Citat:
Ursprungligen postat av kokaloo
Här har du ett brev som du kan skicka till södermalmsnytt
Dagenstistel till Ringenköpscentrum
Idag när jag komm till stockholm & skulle möta min kompis i Ringenköpcentrum så tog jag en taxi till oringenscentrum ,vilket taxichaffören trodde att jag menade ormingecentrum & körde mig till detta centrum (ormingecentrum).
När jag påpekade detta för chaffören att han kört fel & inte ville betala så blev han arg samt att han ville slå mig eftersom jag inte ville betala fär denna resa eftersom han kört fel. Villket jag på påpekade flera ggr för chaffören,men chaffören sa hela tiden på bryten svenska (samt i sinna dressmankläder) ja ja ormingecentrum.
Varje gång jag har vart på lokal (metro) så brukar jag alltid möta mina kompisar vid oringensköpcentrum först. Dagenefter när jag talade med min kompis om varför jag inte dök upp dagen innan så jag berätta om denna incedent för honom,villket på han skratta å menade på att det heter ringensköpcentrum,villket jag hävdade att det inte gjorde eftersom det står Oringensköpcentrum på skylten...när jag senare på dagen gick jag till (O )ringensköpcentrum för att se om det verkligen står ringensköpcentrum eller Oringensköpcentrum. Döm av min förvåning när jag ser att det står Ringensköpcentrum med ett lyssande O (som ska föreställa en ring) framför "Ringensköpcentrum".Det är ju självklart att man misstolkar det som att det står Oringensköpcentrum. Nä tackar vet jag gamla goda Östermalm där det står klart och tydligt vad det är för butik/byggnad som gäller utan några som helst konstigtdesignadesödermalmsloggotyper (verkar som hela konstfack avgångsklass från Midsommarkransen har fått designa alla logotyper på hela söder).
Mvh: Carl von bratt
Ben o Jerrys ojojoj.....säger bara -
mudslide som har blivit allrs senaste beroendet
ätit xantal burkar de senaste veckorna..
Det gär fan inte att bara äta LITE-hela burken mste in på en gång...
Nej billig var den ju inte som sagt
det gör väl knappt ngn skillnad om man orkar släpa sig till det träliga Åhlens
43! spänn
Hutlöst
men väl spenderat för gourmanden
ANNARS
så är de farligt lättsnodda
där de ligger i sin lilla egna box strax intill dörren på de "slevenställen" jag brukar besöka
Odenplan,Hornstull vid strategiska tidpunkter tex
MKT lättsnott tyvärr
gör det inte då jag har pengar ,men om det finns så gott som NOLL
och man måste faktiskt när man
inte nyttjar annat-ha sitt sötdsaks o matdrogbehov tillgodosett så det så...
CHOKLÄÄÄDE/GLASS-BÄSTA ANTIDEPP SOM FINNS
och det behövde ajag ju inte babbla om!!
men det gjorde jag men NU SKA jag sova
börjar känna mig nykter igen ....är ju inte bra