2021-12-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1bcce
Enligt en film på detta så är det precis utanför höghusen

Dela !?
Citera
2021-12-10, 16:18
Medlem
https://files.fm/f/pw2f2dk93
Citera
2021-12-11, 17:14
Medlem
Antar att det är kniv han håller i som gör att polisen slår?
Citera
2021-12-11, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Antar att det är kniv han håller i som gör att polisen slår?

Ja, jo fast han ligger ju redan ner, förmodligen redan skjuten och rör sig knappt, är det verkligen nödvändigt att springa fram och drämma med batong 6 gånger så jävla hårt som polisen gör? man hör ju verkligen hur hårt han slår, en typ av grovt övervåld skulle jag vilja kalla det där.
Citera
2021-12-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDream89
Ja, jo fast han ligger ju redan ner, förmodligen redan skjuten och rör sig knappt, är det verkligen nödvändigt att springa fram och drämma med batong 6 gånger så jävla hårt som polisen gör? man hör ju verkligen hur hårt han slår, en typ av grovt övervåld skulle jag vilja kalla det där.

Ja luktar övervåld.
Citera
2021-12-11, 22:54
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ja luktar övervåld.

Ää han släpper ju inte kniven så nått övervåld kommer det inte bli tal om.

En rolig grej i filmen är när polisen försöker slå
Ihop sin batong mot gräsmattan 🤦
Citera
2021-12-11, 23:29
Medlem
Kexet65s avatar
Det är inte Pärten!
Kollar man filmen noga och förstorar upp den så ser man att mannen har någon typ av kamouflage-byxor på sig och dessutom är personen betydligt kraftigare än Pärten (han är ju smal som ett streck och har aldrig nånsin sett honom i annat än väldigt tajta och slitna jeans).
Kan inte heller se något ”övervåld”.
Polisen slår inte ”på personen” utan slår på kniven som personen har i handen!
Citera
2021-12-12, 23:36
Medlem
Kexet65s avatar
Fortfarande ingen som har något namn att droppa på den skjutne?
(Glöm Pärten för det är inte han. Numera är han en harmlös person om än gravt alkoholiserad men totalt harmlös då en mygga skulle kunna peta omkull honom).
Citera
2021-12-13, 08:22
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Citat:
Ja luktar övervåld.
Men håll käften bara jävla pajasar. Det är totalt korrekt polisarbete.
Citera
2021-12-13, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Fortfarande ingen som har något namn att droppa på den skjutne?
(Glöm Pärten för det är inte han. Numera är han en harmlös person om än gravt alkoholiserad men totalt harmlös då en mygga skulle kunna peta omkull honom).

Det är bara jag som lite på skämt frågade om det var Pärten eller hans vänner. Han har inte nämnts mer. Så du behöver inte dementera det skarp. Och verkligen inte 2 inlägg efter varandra så länge inte hans namn kom upp i mellan och inläggen sen togs bort. Han har vart rätt harmlös i det stora hela i sitt liv.
Citera
2021-12-26, 13:11
Medlem
Här har ni personens FB: https://www.facebook.com/SM5VFP
Citera
2022-01-05, 16:11
Medlem
TorViges avatar
Citat:
Han slog inte på kniven som var en tändare. Han slog på vänster hand och några gånger på höger arm. Innan dess hade dom tömt två burkar OC-spray i skallen på mig, ja och skutit också. Tre skott var dom tvungna att avlossa innan det var någon som träffade. Kling och Klang framstår som riktiga proffs. Dom här snutarna kan dom lika gärna byta ut mot chimpanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in