Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Denna video går iallafall hem i humordelen i kringe.
Komiskt hur hon i efterhand säger nått i stil med "Ja man kanske får passa sig nu, regeringen kommer ju utreda gangsterrap".
Haha skulle inte katigorisera hennes försök till rap som gangsterrap. Hon skulle behöva slänga in lite mer bitches, hoes, jag kuttar dig breh och lägge lite mer våldsromantisering.
Senast redigerad av fittslem 2021-12-08 kl. 13:02.
Det är så pinsamt att man inte tror att det är sant.
Svenska politiker är verkligen förvuxna barn. Jag undrar alltid hur svenskar på 40-talet skulle ha reagerat på den här cirkusen som Sverige blivit till.
Politiker i Sverige är antingen narcissister och karriärister, eller så är de simpla personer som Catarina Wahlgrens. En sådan person man förväntar sig jobba som dagmamma eller dylikt.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Denna video går iallafall hem i humordelen i kringe.
Komiskt hur hon i efterhand säger nått i stil med "Ja man kanske får passa sig nu, regeringen kommer ju utreda gangsterrap".
Haha skulle inte katigorisera hennes försök till rap som gangsterrap. Hon skulle behöva slänga in lite mer bitches, hoes, jag kuttar dig breh och lägge lite mer våldsromantisering.
Hon ser lätt utvecklingsstörd ut. Ica Jerry hade kunnat släppa ett tungt beat däremot.
Borde inte "I en annan del av kommunfullmäktige" kunna bli en spinn-off på "I en annan del av Köping"? Det är ju ändå rätt charmigt med retards, och jag antar att detta rappande klappmongo är där på studiebesök och inte har något riktigt ansvar..
..snälla säg att det är så.. 😣
Hon kanske siktar på att göra en duett med den av Expressen promotade rape-artisten Dumle? "Dumle i mitt Daimkryss" kan ju bli en hitt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!