Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackdasen
Bara för att en person som själv har ett egenintresse själv påstår något ska man inte ta det för en sanning.
Kan du visa bevis att Yes-flaskan på bilden lanserade innan 2003/2004? Den kan ju nämligen ha varit utformad på olika sätt under årens gång.
Du ser väl att tjejen ser ut att vara 15-20 år gammal. Men vad spelar det för roll. Alla har väl varit på fest och skämtat, skojat, supit, flamsat etc.
Jag tror alla mina vänner inkl jag har gjort Hitlerhälsning på skoj. När jag gick i gymnasiet så hade vi en period där vi alltid sa sieg heil på morgonen i skolan till varandra. Det var skämt, ironi och vi garvade åt det. Är ni inte lite väl löjliga nu. Varken jag, mina vänner eller tjejen på bilden var några nassar.
Jag var ett tag ihop med en tjej vars bror lyssnade på Ultima Thule. Så det spelades endel i huset när jag var där. Jag har varit på hundratals fester där det spelade också.
Hela den här grejen är ju så löjlig. Desperata sverigedemokrater som försöker spinna detta tramset samtidigt som dom själva är med i ett parti som under samma period var nazister på riktigt.