2006-10-31, 18:06
  #1093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Han använder väl samma storlek på skydden som förra säsongen?

Jag vill minnas att dom har blivit mindre i år
Citera
2006-10-31, 18:21
  #1094
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Jag vill minnas att dom har blivit mindre i år
Vad jag vet så blev de mindre till förra säsongen. Du får gärna länka om du hittar bevis för annat.
Citera
2006-10-31, 19:45
  #1095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Vem är idioten som kommenterar NHL hockey på Canal+? Tankade nyss Philadelphia - Pittsburgh. Pinsammaste jag hört. Stammar, ligger alltid efter med kommentarerna och säger fel hela tiden. Hur fan kan han få pengar för det han gör?
Håller med. Det var riktigt jävla dåligt.
Citera
2006-10-31, 21:50
  #1096
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Vem är idioten som kommenterar NHL hockey på Canal+? Tankade nyss Philadelphia - Pittsburgh. Pinsammaste jag hört. Stammar, ligger alltid efter med kommentarerna och säger fel hela tiden. Hur fan kan han få pengar för det han gör?

Vart tankar du matcher?
Citera
2006-10-31, 21:52
  #1097
Medlem
Jag kan inte tala för Xploddan men jag antar att han tankar från Ciforums.
Citera
2006-10-31, 22:03
  #1098
Medlem
dyngapas avatar
tjoff. två kalasmål av Forsberg . koolt att se. Hoppas dem kmr ur svackan snart.

Hatcher är precis som Hal Gil, ett gigantiskt kylskåp som inte hinner med utan att haka. kicka honom. om det går. Likaså kicka Hal Gil. Och Alex Steen som inte vinner en enda närkamp. och är rädd för att bli tacklad. Dessutom ganska ofarlig framåt. De tre platsar inte i NHL, jo Steen i en 4:e kedja kanske.
Citera
2006-10-31, 23:22
  #1099
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vart tankar du matcher?
Som redan nämnt så är det cif-forums.com som gäller.
Citera
2006-11-01, 09:44
  #1100
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
tjoff. två kalasmål av Forsberg . koolt att se. Hoppas dem kmr ur svackan snart.

Hatcher är precis som Hal Gil, ett gigantiskt kylskåp som inte hinner med utan att haka. kicka honom. om det går. Likaså kicka Hal Gil. Och Alex Steen som inte vinner en enda närkamp. och är rädd för att bli tacklad. Dessutom ganska ofarlig framåt. De tre platsar inte i NHL, jo Steen i en 4:e kedja kanske.

Jag kommer ihåg Hatcher från Detroit-tide, det kanske var i en slutspelsmatch, inte helt 100.
Pucken kommer in framför mål, vägkonen Hatcher står där och försöker täcka så gott det går. Pucken går mellan benen på honom. För att vända sig om och ta undan pucken använder han sig av sin klubba för att vända ~180 grader. Men då är det redan försent, för de 3-5 sekunder det tog för Hatcher att vända resulterade självklart i mål och det var nog där som jag började tycka illa om Hatcher.
Citera
2006-11-01, 09:58
  #1101
Medlem
audubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Kikade på länken, ser ju kalas ut!
Jepp, en rask oversikt på NASN og Canal+ sine sider avslører følgende kampoppsett for kommende helg:

Onsdag 19:00 San Jose vs Florida - Canal+Sport2 (opptak)
Torsdag 01:30 Toronto vs Tampa Bay - NASN
Torsdag 19:00 Toronto vs Tampa Bay - Canal+Sport2 (opptak)
Torsdag 14:00 Pittsburgh vs Los Angeles - NASN (opptak)
Fredag 01:30 Toronto vs Florida - Canal+Sport1
Fredag 02:00 Vancouver vs Minnesota - NASN
Fredag 15:30 NY Rangers vs San Jose - NASN (opptak)
Fredag 19:00 NY Rangers vs San Jose - Canal+Sport2 (opptak)
Lørdag 01:00 Calgary vs Columbus - NASN
Lørdag 01:00 Atlanta vs Washington - Canal+Sport2
Lørdag 09:45 Atlanta vs Washington - Canal+Sport1 (opptak)
Søndag 01:00 Toronto vs Buffalo - NASN
Søndag 01:00 Carolina vs Ottawa - Canal+Sport1
Søndag 04:00 Vancouver vs Colorado - NASN
Søndag 10:00 Toronto vs Buffalo - Canal+Sport1 (opptak)
Søndag 12:00 Vancouver vs Colorado - Canal+Sport1 (opptak)
Søndag 23:00 Buffalo vs NY Rangers - Canal+Sport2

Citera
2006-11-01, 10:54
  #1102
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Som redan nämnt så är det cif-forums.com som gäller.

Ah, va fan där gick ju inte att regga. Kommer dom möjligtvis öppna igen?
Citera
2006-11-01, 13:54
  #1103
Medlem
Sen i natt är streamtv öppet för registrering och betalning för er som är intresserade. Priset är lite högre nu men fortfarande helt ok.

Xploddan: Vad sägs om Kaspar i Hartford? Matchträning efter skadan men ändå, orolig?
Citera
2006-11-01, 14:09
  #1104
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Ah, va fan där gick ju inte att regga. Kommer dom möjligtvis öppna igen?
Skicka din mail till mig så kan jag fixa en invite.

Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Sen i natt är streamtv öppet för registrering och betalning för er som är intresserade. Priset är lite högre nu men fortfarande helt ok.

Xploddan: Vad sägs om Kaspar i Hartford? Matchträning efter skadan men ändå, orolig?
Verkar fortfarande inte fungera, blir error när man ska betala med Safepay. Men det ska vara fixat inom 5 dagar står det.

Tycker det är idiotiskt. Förstår inte vad Renney håller på med. Rachunek, Malik och Rozsival får stanna men de skickar ner Kaspar. Visst, han har inte varit sig själv på senare tid, tror det kan ha något att göra med hans skilsmässa, så det kanske är bra för hans del men för lagets del är det inte bra alls. Hoppas bara han är den gamla vanliga galningen när han kommer tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in