2006-08-29, 18:30
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Både Ovechkin och Crosby gjorde kanonsäsonger trots stora förväntningar. Kan inte se hur Malkin skulle vara annorlunda. Och kontraktsgrejen gick ju hans väg, så helt olycklig bör han väl inte vara.

Men då kan vi ju räkna med att alla med höga förväntningar på sig kommer infria dom i framtiden, va bra! Då behöver jag inte oroa mig. Trodde faktiskt ett tag att sånt kunde variera.

Menade att det kunde ha gått smidigare för honom. Och nej, jag tror inte många som ska göra sin första säsong i NHL är särskilt olyckliga.
Citera
2006-08-29, 22:21
Medlem
Vet inte var jag ska posta det, men spana in de 10 höjdpunkterna ur Mario Lemieuxs karriär.

http://youtube.com/watch?v=Of3UI04Ur-s

Porrfilm på högsta nivå! Kolla speciellt in mål nummer tre där han först tunnlar Ray Bourque (!!!) och sedan förnedrar Andy Moog med en lätt vrickning i krysset. Helt sjukt.
Citera
2006-08-30, 00:05
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Vet inte var jag ska posta det, men spana in de 10 höjdpunkterna ur Mario Lemieuxs karriär.

Porrfilm på högsta nivå! Kolla speciellt in mål nummer tre där han först tunnlar Ray Bourque (!!!) och sedan förnedrar Andy Moog med en lätt vrickning i krysset. Helt sjukt.
Helt makalös talang. Finns ej ord.
Citera
2006-08-30, 09:25
Medlem
har detroit hittat ersättare till yzerman och shanahan?
Citera
2006-08-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
har detroit hittat ersättare till yzerman och shanahan?

Ja Greg Johnson ska ersätta Yzerman.
Citera
2006-08-30, 14:12
Medlem
Resolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula

5an och 6an var ju helt jävla otroliga! Jävlar vad han var bra...
Citera
2006-08-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KateH
Ja Greg Johnson ska ersätta Yzerman.

wow
Citera
2006-08-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resolution
5an och 6an var ju helt jävla otroliga! Jävlar vad han var bra...

Ja, ingen spelare har varit så dominant som han (skulle i såfall vara Bobby Orr som ansågs vara för bra för NHL). Såg bilder från den fjärde finalmatchen 1992 mellan Pittsburgh-Chicago. Lemieux tog pucken i egen zon och åkte upp. När han kommit in i anfallszonen tvärbromsar han och laddar för ett slagskott. Men han stannar mitt i rörelsen och Dominik Hasek blir helt bortgjord och glider en meter utanför sitt mål. Vad många inte ser är att Kevin Stevens kommer bakom spelet, men det ser Lemieux och lägger en magisk pass mellan sina ben till Stevens - som missar! Hade det blivit mål hade det antagligen varit det snyggaste och mest förnedrande genom alla tider.

Att sen göra 160 poäng på 60 matcher när man har diverse cellgifter och strålning i kroppen samt begränsade Rob Brown och Bob Errey som kedjekamrater, det är ganska imponerande.
Citera
2006-08-31, 10:09
Medlem
dyngapas avatar
Tre Kronor ikväll

Ska bli jävligt kul att se Tre Kronor ikväll. 7 nya unga lirare. Hoppas dem e bra, Sverige behöver det. Sverige vinner med 4-3 mot ryssland. Ses där.
Citera
2006-08-31, 10:13
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
Ska bli jävligt kul att se Tre Kronor ikväll. 7 nya unga lirare. Hoppas dem e bra, Sverige behöver det. Sverige vinner med 4-3 mot ryssland. Ses där.

och vad har en match i Chechka (stavning?) cup, att göra med NHL säsongen 06/07?
Citera
2006-08-31, 11:02
Medlem
jag undrar varför inte jörgen jönssin,mattias johansson och jesper mattson är med i kväll? hör dock inte till NHL
Citera
2006-08-31, 13:18
Medlem
här kommer lite highlights för er som gilar detorit.http://www.youtube.com/watch?v=xumPInXcgIQ . riktigt många fina delikatesser

är det någon som vet hur kedjorna såg ut i detorit 2005/2006?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in