Känns verkligen bra att Selänne fick vinna nu, äntligen !
Han förtjänade verkligen det här !
Han har inte varit såhär bra på några år, även fast han inte producerade jättemkt i finalerna, men ändå !
Jag tror han lägger ner nu, med flaggan på den absoluta toppen..
Har inte hunnit se matchen än, men har det inspelat,
ska trycka igång den framåt kvällen !
Riktigt målkalas var det iaf