2007-06-07, 10:52
  #3061
Bannlyst
Anaheim Ducks mästare för första gången. För er Selänne-hatare han vann sin stora titel tillslut i ålderns höst. Nu är han en av de stora genom tiderna.
Citera
2007-06-07, 11:14
  #3062
Medlem
Tyvärr missade jag matchen eftersom jag var ute men jag får också gratulera Ducks. Även om jag inte riktigt höll på dem så är det klart att de var värda bucklan.
Citera
2007-06-07, 14:32
  #3063
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10 J. Cole
Anaheim Ducks mästare för första gången. För er Selänne-hatare han vann sin stora titel tillslut i ålderns höst. Nu är han en av de stora genom tiderna.

Jag har inte sett en enda Selänne-hatare här på FB, har du? Den mannen tror jag de flesta respekterar.
Citera
2007-06-07, 14:47
  #3064
Medlem
Selänne är KUNG! blir nästan tårögd när jag tänker på os/world cup förlusterna:<
Citera
2007-06-07, 14:49
  #3065
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Jag har inte sett en enda Selänne-hatare här på FB, har du? Den mannen tror jag de flesta respekterar.

Håller med, har inte sett någon här som talat illa om Teemu. Han förtjänar verkligen respekt.

F ö, Grattis Anaheim!
Citera
2007-06-07, 15:11
  #3066
Medlem
KSEs avatar
Känns verkligen bra att Selänne fick vinna nu, äntligen !
Han förtjänade verkligen det här !
Han har inte varit såhär bra på några år, även fast han inte producerade jättemkt i finalerna, men ändå !
Jag tror han lägger ner nu, med flaggan på den absoluta toppen..

Har inte hunnit se matchen än, men har det inspelat,
ska trycka igång den framåt kvällen !
Riktigt målkalas var det iaf
Citera
2007-06-07, 16:57
  #3067
Medlem
LiqWids avatar
Så underbart, och vilken match! Totalt värdiga vinnare.
Sån oerhörd revanch från 2003, GUD VAD JAG SKA SUPA I MORRN OCH FIRA.
Citera
2007-06-07, 22:50
  #3068
Medlem
KurZks avatar
UNDERBART! Imorrn blir det fest!
Citera
2007-06-08, 01:31
  #3069
Medlem
offe_mans avatar
Stämmer in i grattulationskören om att hylla Teemu och The Mighty Ducks of Anaheim Carlifornia

Bra gjort! Trevlig match
Citera
2007-06-08, 01:33
  #3070
Medlem
Krappfiskarns avatar
Ät bajs Anaheim, nej men seriöst grattis. Lustigt att de vinner när de blir fria från disney också.
Citera
2007-06-08, 08:35
  #3071
Medlem
VicVocs avatar
Tråkigt att inte Påhlsson eller Alfredsson inte fick Conn Smythe. Men Scott har väl också gjort ett skapligt slutspel..
Citera
2007-06-08, 08:45
  #3072
Medlem
Ferross avatar
Vad säg om...det här?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1089540,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in