2007-01-12, 17:30
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Aftonbladet gör det igen: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,974102,00.html
Vadå avgör matchen?? Hur kan man som journalist skriva sån skit?
Rätt konstigt formulerad nyhet men han hade ju inte fel. Anaheim gjorde två mål i sitt 5 minuters PP.

Btw:
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=191796
Citera
2007-01-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Rätt konstigt formulerad nyhet men han hade ju inte fel. Anaheim gjorde två mål i sitt 5 minuters PP.
Det efterföljande PP't nämns väl inte i artikeln?
Citat:
Btw:
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=191796
Har sett det men tydligen finns det olika uppgifter om vad som hänt. Burnett's pappa har varit i kontakt med St. Jean och har så tydligen dementerat att det rör sig om skottlossning eller liknande. Han ville däremot inte säga vad som egentligen hänt. Frågan är om det kan vara typ ett självmordsförsök?
Citera
2007-01-12, 18:55
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Det efterföljande PP't nämns väl inte i artikeln?
Jodå:

Boucher fick fem minuters utvisning plus matchstraff för den vårdslösa tacklingen.
Ställningen var då 1–1 mellan Anaheim och Dallas, när Boucher fick komma in på isen igen stod det 3–1 till hemmalaget.

Citat:
Har sett det men tydligen finns det olika uppgifter om vad som hänt. Burnett's pappa har varit i kontakt med St. Jean och har så tydligen dementerat att det rör sig om skottlossning eller liknande. Han ville däremot inte säga vad som egentligen hänt. Frågan är om det kan vara typ ett självmordsförsök?
Åfan, låter mystiskt det där. Har han haft problem i privatlivet eller?
Hur menas det då att han skulle han ha försökt tagit livet av sig?
Citera
2007-01-12, 22:12
Medlem
Citat:
Jodå:

Boucher fick fem minuters utvisning plus matchstraff för den vårdslösa tacklingen.
Ställningen var då 1–1 mellan Anaheim och Dallas, när Boucher fick komma in på isen igen stod det 3–1 till hemmalaget.

Åfan, låter mystiskt det där. Har han haft problem i privatlivet eller?
Hur menas det då att han skulle han ha försökt tagit livet av sig?
Orkade kanske inte lusläsa eländet...
Det med självmord var bara jag som kom på. När det handlar om just självmord brukar det ju oftast tystas ner kraftigt, likadant om det handlade om missbruk eller liknande...
Har dålig koll på hur han är som person. Som hockeyspelare är han ju helt galen och han har beskrivits som ett psykfall på isen (se ovan postade klipp...). När han slog av Reed Low's käkben förra året sägs det att han skrev sitt nummer i utvisningsbåset med blod... Läste ett inlägg från någon som kände honom och där beskrevs han som väldigt sympatisk och jättetrevlig (betvivlar jag inte efter att träffat lammet Brad "Wing-nut" Wingfield). Enormt tragiskt och jag hoppas verkligen att han klarar sig. Verkar ju kunna gå åt endera hållet för tillfället enligt läkarna.
Hoppas bara vi får se hans lagkamrater hålla fanan högt ikväll Xploddan
Citera
2007-01-13, 00:49
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Orkade kanske inte lusläsa eländet...
Nu när jag tänker efter är det fan ännu sämre skrivet än det du föreslog från början. Hur kan man komma in på isen efter att ha fått matchstraff?

Citat:
Det med självmord var bara jag som kom på. När det handlar om just självmord brukar det ju oftast tystas ner kraftigt, likadant om det handlade om missbruk eller liknande...
Har dålig koll på hur han är som person. Som hockeyspelare är han ju helt galen och han har beskrivits som ett psykfall på isen (se ovan postade klipp...). När han slog av Reed Low's käkben förra året sägs det att han skrev sitt nummer i utvisningsbåset med blod... Läste ett inlägg från någon som kände honom och där beskrevs han som väldigt sympatisk och jättetrevlig (betvivlar jag inte efter att träffat lammet Brad "Wing-nut" Wingfield). Enormt tragiskt och jag hoppas verkligen att han klarar sig. Verkar ju kunna gå åt endera hållet för tillfället enligt läkarna.
Hoppas bara vi får se hans lagkamrater hålla fanan högt ikväll Xploddan
Han ser ju inte direkt sympatisk och trevlig ut men man har ju hört att en hel del fighters ska vara de "mysigaste" grabbarna i laget utanför rinken. Boogaard ska vara en trevlig prick bland annat.
Citera
2007-01-13, 01:30
Medlem
Hur tror ni Calgary kommer hålla ihop nu när Iginla är borta två veckor till då, de gjorde ju bra ifrån sig i förra matchen när bla Amonte steg fram, men kommer de hålla ihop och inte tappa mark i NW.

speciellt med de två Battle of Alberta som stundar nu.
Citera
2007-01-13, 01:49
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gialloblu
Hur tror ni Calgary kommer hålla ihop nu när Iginla är borta två veckor till då, de gjorde ju bra ifrån sig i förra matchen när bla Amonte steg fram, men kommer de hålla ihop och inte tappa mark i NW.

speciellt med de två Battle of Alberta som stundar nu.

Förhoppningsvis inte med tanke på att man är Edmontonfan

Albertaderbyn brukar alltid bli tuffa och väldigt jämna matcher.
Citera
2007-01-13, 11:55
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Han ser ju inte direkt sympatisk och trevlig ut men man har ju hört att en hel del fighters ska vara de "mysigaste" grabbarna i laget utanför rinken. Boogaard ska vara en trevlig prick bland annat.

Stu Grimson, den gamle fightern, är troende kristen bredvid isen.
Citera
2007-01-13, 16:29
Medlem
Såg att vissa matcher börjar tidigt idag, yeah!

Men, jag såg att Penguins-Philly matchen sänds på TVUPlayer och hur det stämma? Läste ju att dom inte sänder NHL längre....
Citera
2007-01-13, 18:05
Medlem
ARNOLDs avatar
vilket kanal i TVUplayer?
Citera
2007-01-13, 20:07
Medlem
Chicago Vision står det. Tankade nyss ner TVUPlayer, installerat fast ingenting händer när jag klickar på nån kanal. Nån som vet vad problemet är?
Citera
2007-01-14, 00:23
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=0s5UNYMiLk8

Så läckert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in