2021-12-10, 09:36
Avslutad
Flaggan är inte en rasistisk symbol när en socialdemokratisk politiker sitter i klistret, faktum är att ca 50% av amerikanerna anser att flaggan är rasistisk, 35% anser att den symboliserar arv (när de senast gjorde en undersökning). Flaggan är därtill listad som en hat symbol av anti defamation league. Flaggan är dessutom bannad i flera stater, och får längre inte säljas eller synas på allmän plats om jag tolkat det korrekt. Gästerna på ett särkilt nyhetsprogram som är chefredaktörer, sitter och ursäktar beteendet medan jag äter frukost och vet såklart bättre, flaggan "symboliserar amerikansk rebellisk machokultur" eller vad de nu sa om flaggan. Hade detta vart någon från ett annat parti eller dennes partner så hade det varit skandal eller har jag fel?
Citera
2021-12-10, 09:51
Medlem
Socialdemokraterna har ju haft ett historiskt samarbete med det nazistiska Tyskland under tiden för andra världskriget där partiledaren Tage Erlander var ansvarig för att det stämplades ett J i tyska judars pass. Dessutom har socialdemokraterna, och har haft, djupa band med kommunistiska diktaturer, såsom Cuba. Detta tas som som självklarheter och ifrågasätts inte. Varför?
Citera
2021-12-10, 10:11
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Du borde veta att det aldrig bara är en grej..det kommer mera..alltid.

Varför kommer det inte mer då? Om det hade funnits fler bilder på Idas nazistande hade de släppts nu. Det verkar som att hon, på en fest när hon var 15, heilade på fyllan. Smaskigt för några kvällstidningslöp? Ja. Räcker det för att fälla en minister? Nej.
Citera
2021-12-10, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
snälla läs tråd innan du gör bort dig helt. nu är ju inte fotot det stora problemet längre.
Nej, jag tänker inte läsa 2000 inlägg innan jag kommenterar i en tråd, sorry.

Citat:
och dessutom, hade det varit en sdare hade det varit ett jävla liv med avgångs krav. har redan hänt flera ggr

jävla hyckleri
Det är helt upp till Jimmie att kasta ut folk han inte vill ha i sitt parti.
Citera
2021-12-10, 10:21
Medlem
Citat:
med andra ord så är ida nazze
Eh, nej. Hon har höjt en arm en gång när hon var barn, och hon är tillsammans med en snubbe i ett band som en massa idioter lyssnar på för att de TROR att de sjunger om vitmakt. Som sagt, idioti.
Citera
2021-12-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
För helskotta, så lätt att slänga ur sig en sån här oneliner. Läs tråden och all rapportering. Han producerar musik om att gasa judar, flertalet vittnar om vit makt-musik i deras hem.

Detta är nazistanstrykning i det minsta.

Ändå har ingen låt hittats? Vilka är dessa flertal som vittnar?
Citera
2021-12-10, 10:29
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon känner ingen press utan har sin arbetsgivares fulla stöd.

Ja, nu har Magda bestämt att porr-annika och knark-ida skall bli ministrar och då blir det så oavsett vad tidningarna, judarna, expo och vänster anser om det.
Citera
2021-12-10, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
tillika pansargeneralen Henrik Arnstad:

Jag minns när jag var typ 16 och hängde på synth-diskot "Rip Off" i Stockholm. De spelade en låt som inleddes med "Deutschland über alles" och hela golvet heilade. Det var obehagligt men andelen nazister bland dessa östermalmsyngel var typ noll.

Själv minns jag år 1983 helt annorlunda, men jag är förstås inte historiker.

Ingen heilade 1983.
Är hela Arnstads beteende en överkompensation för något från hans ungdom?
Citera
2021-12-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryssel2009
Socialdemokraterna har ju haft ett historiskt samarbete med det nazistiska Tyskland under tiden för andra världskriget där partiledaren Tage Erlander var ansvarig för att det stämplades ett J i tyska judars pass. Dessutom har socialdemokraterna, och har haft, djupa band med kommunistiska diktaturer, såsom Cuba. Detta tas som som självklarheter och ifrågasätts inte. Varför?

Tage Erlander var inte partiledare under andra världskriget...
Citera
2021-12-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Varför kommer det inte mer då? Om det hade funnits fler bilder på Idas nazistande hade de släppts nu. Det verkar som att hon, på en fest när hon var 15, heilade på fyllan. Smaskigt för några kvällstidningslöp? Ja. Räcker det för att fälla en minister? Nej.
Det kan också vara så att det finns mer material som skall släppas vid lämpligt tillfälle. Om det släpps riktigt komprometterande material en månad innan valet så kanske det räcker för att fälla en regering?
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Ingen heilade 1983.
Är hela Arnstads beteende en överkompensation för något från hans ungdom?
Jag var mycket ute i svängen första halvan av 1980-talet och jag såg aldrig någonsin någon som heilade. Inte ens de skins man såg gick omkring och heilade offentligt. Det fanns inte helt enkelt. Men Arnstad är känd för att oftare än inte ta hjälp från fröken Fantasi.
Citera
2021-12-10, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det kan också vara så att det finns mer material som skall släppas vid lämpligt tillfälle. Om det släpps riktigt komprometterande material en månad innan valet så kanske det räcker för att fälla en regering?

Kan vara att de bara har en bild och vill vara först.

En möjlighet är att de använder bilden för att sprida skräck då det omöjligen är så att de tog ett kort den ENDA gången detta hände.

En annan är att de skickar ut ett testskott för att få andra i kretsen att leta igenom sina gamla foton. (oj är det hon va kul jag har massa foton från den tiden)

En fjärde är att de har fler men vill vänta ut damage control för att maximera utdelning på bild nummer 2 .
Citera
2021-12-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan vi få ta del av den låten?

Inget bandet framfört, var en cover sambon och en vän till honom "skrev" när de var nyinflyttade i lägenheten där festerna förekom. Alltså lite plinkplonk och textskriveri.
Frågan är hur vad och vem som kommit med denna information, är den ens inspelad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in