Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Hon har starka kopplingar till vitmaktmiljön skriver idioten som refererar till nyheter idag. Håhåjaja. Nyheter idag är numera en seriös källa om den återger vad idioten vill tro. Att det var sexton år sedan spelar ingen roll. Att musiken bara existerar i det egna minnet spelar ingen roll.
Man ska "tro" på uppgiftslämnare då CF är en ansvarig utgivare. Håhåjaja.
Herrejävlar vad blåst du är. Det mest patetiska är att du tror att dina patetiska lögner ska ha någon påverkan på regeringsbildningen. Undrar om inte Chang Frick bytt sida och driver med dig.
Jag har refererat till flera källor, även traditionell media om det gör dig tryggare.
Vill du hellre tro på Snövit och hennes sagor så står det dig fritt men jag är inte lika naiv.
Tid är ingenting för hon lever fortfarande med samma man idag. Bandet han spelar i har fortfarande kopplingar till vitmaktrörelsen så jag tror knappast att hans egna åsikter förändrats heller.
Lögner? Jag återger bara vad som framkommit hittills. Tycker det är rätt lätt att se vem som ljuger i detta sammanhang och det är inte jag.
Vadå tror mig kunna påverkar regeringsbildningen? Vad går du på?
Det jag påpekat flera gånger om är att korrupta sossar skyddas av sina egna, inklusive större delen av journalistkåren och andra offentliga partisympatisörer.
Detta försvar från dubbelmoralens botten är enbart patetiskt.