2021-12-08, 18:31
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Kommer hon tvingas välja mellan sin ministerpost och hennes nazistpojkvän..?

Nej Maggan har ju godkänt hennes vitmakt-kopplingar nu.
Citera
2021-12-08, 18:33
Medlem
Prokloss avatar
Hon bör naturligtvis avgå !

Vilken skar gröngölingar som M Andersson skrapat ihop…

Tycks som sossarna kan komma undan med vad som helst…

Dessa alla ryggradslösa politiker får en att må illa.
Senast redigerad av Proklos 2021-12-08 kl. 18:37.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
De flesta jag känner springer inte omkring och heilar. Vi har kanske olika umgänge?
Jag tänker likadant. Visst fanns det skinheads när jag var ung, men dem undvek man. De hade till och med lägre status än snus- och moppe-gänget. Och senare så hade man nog framstått som en aning udda om man bland andra studenter i Lund hade spelat vit makt-musik och heilat. Man hade nog inte blivit bjuden på fler fester i så fall.
Citera
Medlem
Lawlines avatar
Kastar sossarna skit på andra partier så får dom finna sig i att det kastas skit tillbaka. Nu är gammel-nazisterna inte oskyldiga alls. Deras samarbete med nazisterna var ganska ihärdigt under andra världskriget. Att Ida har gjort nazisthälsning är det ingen tvekan om det finns på bild. Ska detta slippa konsekvenser så ska andra partier också slippa konsekvenser för sitt förflutna. Så hur ska ni gammel-nazister ha det?
Citera
2021-12-08, 18:35
Medlem
Min gissning är att hon får avgå. Om hon varit ung på 80-talet hade det kunna passerar. Nu ligger för nära i tiden. Ida har stått utanför åsiktskorridoren långt efter att korridoren skapades.
Citera
2021-12-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Bevisar bara vilka hycklare politiker är.
Säkerligen bor hon också i ett vitt område

Det finns inga icke-vita områden i Haparanda.
Citera
2021-12-08, 18:40
Medlem
Smegmas avatar
Det ska bli underhållande att lyssna på i en framtida debatt när Jimmie Åkesson frågar Haggan Andersson;
-Hur känns det att leda en RÖD-BRUN regering?
Senast redigerad av Smegma 2021-12-08 kl. 18:45.
Citera
2021-12-08, 18:42
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebbelYell
Min gissning är att hon får avgå. Om hon varit ung på 80-talet hade det kunna passerar. Nu ligger för nära i tiden. Ida har stått utanför åsiktskorridoren långt efter att korridoren skapades.

Magdalena håller inte med dig.

https://www.youtube.com/watch?v=WA6-Ux-ggB8&feature=emb_title
Citera
2021-12-08, 18:43
Medlem
Om Ida får avgå så beror det inte på att hon heilade för ett antal år sedan. Det har Maggan redan godkänt även om hon försökt tona ned det (det kanske inte hände, typ).
Om hon får avgå så beror det på hennes dåliga hantering efter det eller att det kommer fram fler uppgifter.
Citera
2021-12-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Vi får väl se vad L (och andra partier) tycker om det väcks misstroendevotum mot civilministern.

de jävla lap dogsen gör inte ett skit. så som magda valt sina ministrar och deras kunskaper borde redan hänt nåt. men icke.

är ju bevisat nu att riksdagen är enbart pajaser i
Citera
2021-12-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Jo, har inte sett några skarpa uttalanden från oppositionen. Ruvar kanske på ett misstroende eller har bangat ur helt och sitter och dricker glögg redan.

de sitter på fest och hailar hej vilt
Citera
2021-12-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Det är ju det som är THE lögn, i detta!
Om jag hade haft en flickvän som producerade musik så hade jag lyssnat på alla hennes alster, minst en gång men förmodligen mer..

Visst, hon uppvisar tidigt alla de kvaliteter som en politiker brukar besitta.
Men detta är fan inte lämpligt beteende av en minister i sittande regering!

Både jag och min sambo spelar i olika band och jag kan lätt erkänna att jag inte har 100% koll på all musik de gör eller har gjort och det är garanterat samma från hennes håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in