2021-12-16, 11:51
Medlem
frantiks avatar
Enligt Flashback skulle jag vara en ”godhetsknarkande kultur-marxist”.

Men även jag tycker att det är något lurt med honom.
Det känns som att det finns skelett i garderoben.
Citera
2022-01-22, 14:36
Medlem
zlizzards avatar
Ingen aktivitet på Instagram senaste två veckorna. Tidigare har Yoldas varit mycket aktiv. Har det hänt nåt?
Citera
2022-01-23, 11:56
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Ingen aktivitet på Instagram senaste två veckorna. Tidigare har Yoldas varit mycket aktiv. Har det hänt nåt?
Man får hoppas att har vuxit upp och slutat med sina barnfasoner? Normala vuxna människor beter sig inte som Atilla där ett ständigt sökande av bekräftelse och uppmärksamhet behövs mättas dagligen. Atilla beter sig som ett litet barn vars föräldrar är frånvarande, vilket är riktigt osunt beteende och farligt i vuxenålder.
Citera
2022-01-23, 12:00
Medlem
Jag gillar honom. Han står upp för HBTQIA-rättigheter, aktiv feministisk politik och normkritiskt arbete. Han förstår de många män inte förstår: hur normer gör att utsatta grupper förtrycks och mår dåligt.

Till skillnad från Flashback-män så har han inte ett uns av toxisk maskulinitet. Han är någon som unga män borde se upp till.
Citera
2022-01-23, 15:24
Medlem
zlizzards avatar
Jag tror att Atilla är en bra kille med goda avsikter. Men hans världsbild verkar lite off. Jag undrar bara vad som hänt när en så sjukt aktiv influencer plötsligt slutar. Hoppas det inte hänt honom nåt.
Citera
2022-01-23, 16:53
Medlem
junkbords avatar
Har han fastnat med fingrarna i kakburken kapten klänning-style, som alla feministiska vänstermän gör förr eller senare?
Citera
2022-02-01, 15:12
Medlem
Nu är han tillbaka. Men det ser ut som han blivit singel.
Skönt att han mår bra, eftersom han verkar vara en bra grabb, men undrar varför dem gjorde slut
Citera
2022-02-02, 15:28
Medlem
scraftys avatar
Han lever på att kopiera/repetera sådant som kvinnliga feminister sagt tidigare. Går att göra karriär så med.
Citera
2022-02-02, 17:17
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tregran
Nu är han tillbaka. Men det ser ut som han blivit singel.
Skönt att han mår bra, eftersom han verkar vara en bra grabb, men undrar varför dem gjorde slut
På vilket sett verkar han vara en bra grabb?
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Han lever på att kopiera/repetera sådant som kvinnliga feminister sagt tidigare. Går att göra karriär så med.
Exakt.
Några knep för att bli en Atilla: Viktigt med att använda rosafärg för att visa att du är "äkta" feminist. Spela in dig själv in när du bölar framför kameran. Skriv om något klyschigt som till exempel, att män behöver bli bättre på att prata om känslor med varandra.
Citera
2022-02-03, 21:24
Medlem
zlizzards avatar
Har någon av er sett Atilla live? Han är rätt proffsigt inövad. Men det känns mer som show/produkt än äkta engagemang och han tog inte emot frågor. Han verkar reko, tror verkligen inte det finns nån Kapten Klänning historia. Men han verkar också rätt ångestfylld och självupptagen. Jag tror han är en ganska förvirrad person med orimliga krav på världen och sig själv.

Om man har investerat sin ekonomi och identitet i rosa slagord om feminism måste det vara bra jävla svårt att utvecklas och ompröva sin världsbild. Efter att ha sett honom live kan jag som vuxen inte ta honom på allvar, tycker mest synd om honom. Tonåringar och barn kanske blir inspirerade.
Citera
2022-04-21, 09:57
Medlem
Han har startat en namninsamling för att kriminalisera koranbränning, hävdar att muslimer är en utsatt grupp hmm.. Samtidigt ser våra myndigheter att risken för terrorhot kan öka pga "sk koranbränning" undrar vilka som är utsatta egentligen ??

Sen får jag inte ihop hur han kan kan "försvara en religion" som tydligt är emot HBTQ och feminism som han tydligt brinner för, tror han på fullaste allvar att den här gruppen om de blir tillräckligt många i landet skulle låta Prideparader få demonstrera ostört om ens förekomma om de får tillräcklig makt..

Nej det är skrämmande att se hur en sån här "kändisjournalist" vill inskränka demokratin när det passar den egna agendan vad blir nästa steg om de får som de vill, förbjuda mig att bränna HBTQ-literaur om jag skulle vilja det ?

Nej han är inget annat än en hycklande vänsteraktivist som inte skulle dra sig för att inskränka sina meningsmotståndare.
Citera
2022-04-21, 12:23
Medlem
Martensites avatar
Har han pojkvän/flickvän? Han beter sig jävligt bögigt på Instagram (sminkar sig och vurmar för feminister), så han suger nog arabkuk regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in