2021-12-05, 06:23
Medlem
Jag tycker det är bra att man tar hand om sig själv men många går ju till det extrema.

Det värsta en tjej kan göra är att ändra sina läppar, det är extrem stor risk att det går åt helvete. Har du små läppar så låt dom vara.

Har man bröst som tjej så låt bli och ändra. Har man inga bröst så har jag full förståelse att man vill ha några.

Ta inte tonvis med smink i facet, bara lite ögonen räcker eye lash eller vad det heter.

Sen är det bara att försöka hålla gång kroppen genom att röra på sig och undvika allt för mycket onyttigt.

Men det bästa med att vara tjej är att det finns alltid killar för alla typer av tjej så man behöver egentligen inte göra så mycket. Tjejer med misslyckade operationer med stora tuttar, ankläppar och tonvis med smink, har en drös med killar oavsett. Har sett det flera gånger.
Själv kräks jag när jag ser dessa tjejer som tror dom är världens snyggaste och varför skulle dom inte tycka dom är världens snyggaste när det finns killar som säkert ger dom 10 or i betyg.
Citera
2021-12-05, 07:22
Medlem
vasaduellers avatar
Kvinnor håller på med mycket destruktiv skit. I grunden positiva beteenden perverteras tills kvinnor gör sig själva olyckliga och sjuka. De flesta män står och tittar på, utan att fatta varför kvinnor håller på som de gör. Tills de blir beskyllda för att vara orsaken.
Citera
2021-12-05, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
De flesta män verkar inte alls gilla den här skönhetshysteriet bland kvinnor

Men jag har känslan av att kollektivet på något konstigt sätt skyller kvinnornas sjuka Skönhetsideal på männen…

Så kan det mycket möjligt va i vissa fall.
När jag, min mor och min fd satt och fikade kom vi in på skönhetsideal och direkt började min mor säga att det är männens press på kvinnorna som driver upp det hela.

Jag sa till henne att så är det inte alls, kvinnor driver upp detta själva.
Min fd ville operera brösten(igen), fixa näsan, läpparna. Anledningen va att andra hon "kände" via youtube har gjort liknande och hon ville med se ut så.

Så länge inget har gått till en överdrift med operationer och tjejen har bra personlighet hade jag inte brytt mig.
Citera
2021-12-05, 08:21
Medlem
Gnargamel666s avatar
Nej!
Men däremot en vacker (I betraktarens ögon då givetvis) och feminin kvinna gillar jag.
Citera
2021-12-05, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faquile781
Alla försöker att se likadana ut, samma frisyr, opererad näsa, ankläppar, lösögonfransar och alldeles för mycket smink. Och jättelånga naglar. De lägger oerhört mycket pengar på smink, kläder, handväskor och skor. Allting handlar om dem själva och utseendet.

Är det Barbiedockor som är idealet? Och varför dessa fakebilder då de ser ut som vaxdockor?

Och respekt och integritet tycks helt ha försvunnit. Det finns inga som helst regler.

Är dessa era ideal, och er drömkvinna?
Asså, det är en begränsad del av gruppen kvinnor som försöker sträva mot de idealen.
Citera
2021-12-05, 10:19
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyMurva
Peddo alert på dig som kollar in 12 åringar ditt jävla äckel.

ot: tänker bara en sak när jag ser detta, och det börjar på h och slutat på ora
Min dotter är 12 år och riktigt het, även min 17 och 19-åring. Uppenbarligen har du inga barn och bör nog inte diskutera faderskap alls. Det blir lite fel.
Citera
2021-12-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Min dotter är 12 år och riktigt het, även min 17 och 19-åring. Uppenbarligen har du inga barn och bör nog inte diskutera faderskap alls. Det blir lite fel.

Jag har egna barn, men skillnaden mellan oss är att du sexualiserar småbarn. Det är direkt obehagligt att skriva med dig och jag undanber härmed vidare kontakt.
Citera
2021-12-05, 10:33
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Jag har egna barn, men skillnaden mellan oss är att du sexualiserar småbarn. Det är direkt obehagligt att skriva med dig och jag undanber härmed vidare kontakt.
Jag har 4 döttrar och din tanke att jag sexualiserar dem säger mer om dig själv. Berätta om namnet JuicyMurva.
Citera
2021-12-05, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Jag har 4 döttrar och din tanke att jag sexualiserar dem säger mer om dig själv. Berätta om namnet JuicyMurva.

Du kallar ju din 12 åriga dotter för "riktigt het". Var du full när du skrev det eller? Sök hjälp.

JuicyMurva är en phett äkta drink på marinan i prickly bay.
Citera
2021-12-05, 11:43
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Du kallar ju din 12 åriga dotter för "riktigt het". Var du full när du skrev det eller? Sök hjälp.

JuicyMurva är en phett äkta drink på marinan i prickly bay.
Jag vet vem som är het eller inte, även om det är mina egna barn eller släktingar. Bara en apa från marinan i Pickly Bay kopplar ihop Het och Måste para mig.
Citera
2021-12-05, 17:47
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faquile781
Alla försöker att se likadana ut, samma frisyr, opererad näsa, ankläppar, lösögonfransar och alldeles för mycket smink. Och jättelånga naglar. De lägger oerhört mycket pengar på smink, kläder, handväskor och skor. Allting handlar om dem själva och utseendet.

Är det Barbiedockor som är idealet? Och varför dessa fakebilder då de ser ut som vaxdockor?

Och respekt och integritet tycks helt ha försvunnit. Det finns inga som helst regler.

Är dessa era ideal, och er drömkvinna?

Jag förstår inte hur tjejer själva kan tycka att det är snyggt. Alla ska se ut som Hollywood-fruar eller på det här sättet som en Argtjej ser ut. Bild.
Unga tjejer stora dröm verkar ju vara att få twerka vara med i musikvideo.
Citera
2021-12-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Alla ska se ut som en Argtjej ser ut. Bild.

Där har du dom där jävla becksvarta tjocka ögonbrynen igen. Så fult med tatuerade ögonbryn. Ser ju ut som hon har kladdat med den tjockaste spritpennan hon kunde hitta,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in