Citat:
Ursprungligen postat av
Teddyrosevelt
Tjenare!
Jag har en Hyundai i30 2015 årsm knappt 5k mil så det är ju en hyfsat ny bil, en model något större en golf men fortfarande en symaskin.
Fanskapet dör hela jävla tiden när det är kyligt ute och jag har köpt nytt batteri - ingen skillnad. Det nya batteriet åkte jag till en verkstad och lät de kolla upp så att det inte var defekt på något sätt men det var bra och det var inget fel alls på det.
Det måste vara något annat än batteriet som gör att bilhelvetet dör hela tiden?
Nu står den bara och skräpar på uppfarten för inte fan vågar kärringen köra iväg ens till Ica utifall batteriet dör.
Någon som har en aning vad det kan vara?
Ok. Batteriet var oavsett inne på sista versen så du slipper gråta över spilld mjölk. Men om en bil dör pga strömbrist så är det inte batteriet utan att den inte laddar. Laddar den inte så blir batteriet så svagt att den inte ens startar.
Lite kul att du skriver i denna forumsdel när det är i paranormalforumet du ska skriva.
Ja, din bil dör och du tror att vi som sitter här är synska då du inte ens kan beskriva vad som händer.
Utifrån din beskrivning så är mitt råd att du byter hela motorn med all bestyckning samt elsystem eller så beskriver du vad som händer.