2022-01-06, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Tycker det är hemskt om ni hänger ut dessa män. Det kommer bara leda till stigmatisering och gid vet vad, för ett påhitt lagligt i stort sätt överallt.

Nej, de skall naturligtvis inte hängas ut, jag kontaktar bara deras grannar och ordföranden i bostadsrättsföreningarna
Citera
2022-01-06, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reapax123
Vdn från Skaraborg.
Gift och har barn.
https://mrkoll.se/person/ke-Niclas-K...sqqkkyqRaQcYfr

Avgick ur styrlesen på sitt företag den 27e december.

https://www.allabolag.se/5565317111/salles-ror-ab

Hans 17-åriga dotter vill säkert svara på frågor om prostitution?
Citera
2022-01-06, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Nej, de skall naturligtvis inte hängas ut, jag kontaktar bara deras grannar och ordföranden i bostadsrättsföreningarna

Du är jo inte frisk. Varför vill du göra livet sämre får någon som redan får en straff?

Va gör dig till en som kan sätte sig höger än alla andra, varför är din moraliska synpunkter viktiga än dessa mäns liv?
Citera
2022-01-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitalabama
Aha och var finns hon?

Det är till 100 % bekräftat att det var Madame Kinky i Varnhem som ovan nämnd herre åkte dit hos. Fan va otrevligt alltså. Svenska tjejer är alltså inte nån säkerhet.
Citera
2022-01-08, 11:00
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan

Det är sånna som dig som e felet med detta land.
Citera
2022-01-09, 01:23
Medlem
Horan har alltså outat sina kunder. Har jag förstått det rätt då?
Citera
2022-01-09, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzyyy
Ur dagens NLT.

” Det visar sig också att vissa av dem även har högt uppsatta positioner i bolag.

Man i 50-årsåldern från västra Skaraborg. Vd på ett Lidköpingsföretag som omsätter ett 50-tal miljoner kronor. Han är även styrelseledamot i flera andra företag i västra Skaraborg, merparten omsätter mångmiljonbelopp. Gjort sig skyldig till tre fall av köp av sexuell tjänst. Får strafföreläggande om 44 000 kronor.
Man i 50-årsåldern från västra Skaraborg. Styrelseledamot för ett Skarabolag samt delägare och bolagsman i flera andra företag. Gjort sig skyldig till ett fall av köp av sexuell tjänst. Får strafföreläggande om 17 500 kronor.
51-åring från Götene. Gjort sig skyldig till två fall av köp av sexuell tjänst. Får strafföreläggande om 25 900 kronor.
30-åring från Lidköping. Gjort sig skyldig till ett fall av köp av sexuell tjänst. Får strafföreläggande om 17 500 kronor.

Några som har namn? Eller målnummer?
Typiskt vänstermedia att på avstånd gotta sig åt att den som vågar göra det förbjudna åker fast.

Skulle vara intressant om nån kunde punktmarkera en enligt sig själv perfekt människa på en vänstermedieredaktion och lägga upp alla misstag den gör.
Citera
2022-01-09, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HastaElFuego
Horan har alltså outat sina kunder. Har jag förstått det rätt då?

Skulle vara intressant att se polisens bevisning faktiskt. Det är ju rätt många som åkt på grund av henne. Det var väl deras ekonomiska förehavanden som polisen fick upp ögonen först på kan tänkas. Sexköparna blev nog en bonus.....
Citera
2022-01-09, 10:39
Medlem
Prostituerad är alltså långt ifrån trafficking offer? Undrar varför polisen ger sig på dem då. 😛
Citera
2022-01-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthepresent
Prostituerad är alltså långt ifrån trafficking offer? Undrar varför polisen ger sig på dem då. 😛

Du menar att trafikpolisen skulle blunda för hastighetsbrott om GM kör Porsche?
Citera
2022-01-13, 20:15
Medlem
Sculleys avatar
Orförandebrev från Näringslivsföreningen i Götene

God fortsättning på det nya året!

Den 10 januari var det 100 års jubileum för demokratin i Sverige. Vi räknar från den dag då vi fick de första kvinnliga riksdagsledamöterna i Sverige. Idag vill vi verkligen tro att vi har ett jämlikt samhälle, men vi är tyvärr inte där ännu. För framtiden är ett arbetsliv med likvärdiga förutsättningar för alla oavsett kön, ålder, religion eller sexuell läggning en viktig förutsättning för ett blomstrande näringsliv. Vi har alla ett ansvar att alla kan känna sig välkomna och behandlade med respekt. Jag tror att näringslivsföreningen kan vara en påverkare till en sådan värde-diskussion i vårt samhälle.

Varför skriver jag detta idag till er? Jo tyvärr måste jag meddela att styrelsen den 10:e januari har beslutat godkänna avsägelsen som ledamot från en av våra styrelsemedlemmar. Anledningen är att han fått strafföreläggande med dagsböter för köp av sexuella tjänster. Ett chockerande faktum och en personlig tragedi för en hel familj.

Vi tar starkt avstånd från handlingen och har haft ett extra styrelsemöte för att hantera avsägelsen. Personen är nu bortkopplad från uppdraget med omedelbar verkan, och ersatt av en suppleant fram till vårt planerade årsmöte i mars, då en ny ledamot kan väljas.

En sådan här händelse ÄR ett övergrepp och kan ALDRIG föra något gott med sig, men kanske kan detta få en påverkan på vårt sätt att tala och agera så att kränkningar av allas lika värde slutligen kan förpassas till historien.

Bo Bergsten
Ordförande i näringslivsföreningen
Citera
2022-01-18, 20:52
Medlem
Ägaren till S*lles R*r AB i G*tene samt Hovby R*r AB bla

Ersätt * med ä eller ö.

K***sson, N****s f. 1969
Avgick som styrelseledamot

Avgick som ordförande även där
Ägarskapet är garanterat kvar.
Citera