2022-05-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm2022
Hej,
Jag undrar om någon här vet vart David befinner sig nu? Sitter han inne för de brotten polisen sökte honom för senast?
Detta fallet ligger mig alldeles för nära så hoppas ni kan hjälpa mig.
Domen mot honom (6 år) föll i slutet av mars, och sitter eller satt häktad tills den vinner laga kraft.
Jag vet inte vilken anstalt han sitter på.
Hoppas du har mod att vända dig till myndigheterna om du är en av alla som fallit offer för honom.
Citera
2022-05-26, 21:36
Medlem
Tack för så snabbt svar!
2006 blev jag drabbad av honom, då va jag väldigt ung och åtal väcktes men han blev aldrig dömd. Jag har kommit långt och lever ett väldigt bra liv idag men självklart är detta något jag alltid kommer vilja hålla koll på. Tack igen!
Citera
2022-05-27, 07:47
Medlem
Jag drabbades av honom 2002! 16 år och åtal väcktes då, men han blev aldrig dömd. Han hade tidigare blivit dömd för liknande saker dessutom. Vidrig människa.
Senast redigerad av Jagarlivet 2022-05-27 kl. 07:58.
Citera
2022-09-27, 13:45
Medlem
Hovrättsdomen

https://anonfiles.com/G3Q9a8Ady4/Sve...2022-09-27_pdf

https://easyupload.io/3horbj

.
Citera
2022-09-28, 06:05
Medlem
Hej, funderat länge på om jag ska skriva i denna tråden då jag följt den sporadiskt men nu är det dags. Jag är NN1, vet inte hur det ska bevisas dock. Om ni kommer på något bra så citera bara mig.

Förstår att detta är ett känsligt ämne som många tyvärr har tolkat fel. Jag var ute på en internetsida när jag var 13 och David skrev, vi skrev en liten stund och sedan börja han fråga personliga frågor. Jag avböjde. Han blev argare och han hotade om att skicka ett gäng som skulle misshandla mig då han tyvärr såg min plats i profilen. Jag som då var 13 och rädd lugnade ner honom genom be om ursäkt och berätta vad han ville veta och så... började mina 4 och ett halvt år med en man som förmodligen har våldtagit mig minst 30 ggr innan åldern av 15 och mycket mer. Jag hoppade inte in i en främlings bil och hade sex, jag blev extremt manipulerad genom "Love bombing" och rädsla genom tiden som aktiverade mitt stockholmssyndrom för att skydda mig själv.
Citera
2022-09-28, 07:23
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Hovrättsdomen

https://anonfiles.com/G3Q9a8Ady4/Sve...2022-09-27_pdf

https://easyupload.io/3horbj

.
Stort tack som vanlig, Kungen!
Har du efterfrågat FUP?
Citera
2022-09-28, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Stort tack som vanlig, Kungen!
Har du efterfrågat FUP?

Ja, men inget svar än.
Citera
2022-09-28, 11:34
Medlem
Zingmark.
Låter som typiskt judiskt sadistiskt sexualliv.
Citera
2022-09-28, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Zingmark.
Låter som typiskt judiskt sadistiskt sexualliv.

Förutom alla våldtäkter som kan ha anlag av sadism så var sexet mediokert. Ingen bdsm alls. Dessutom förstår jag inte var hans religon/ursprung har med brotten att göra. Jag vet en av hans vänner som gjorde grova saker med, dock inte vad ni tror i tråden och han var vit.

Vad jag fått höra av den andra minderåriga tjejen var han Gambian och vet till full säkerhet att han var inom New age. Trodde han själv var guden av vårt universum, därav hade han en sekt. //NN1 ett av offrena
Senast redigerad av kristnatjejen 2022-09-28 kl. 14:26.
Citera
2022-09-28, 14:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristnatjejen
Förutom alla våldtäkter som kan ha anlag av sadism så var sexet mediokert. Ingen bdsm alls. Dessutom förstår jag inte var hans religon/ursprung har med brotten att göra. Jag vet en av hans vänner som gjorde grova saker med, dock inte vad ni tror i tråden och han var vit.

Vad jag fått höra av den andra minderåriga tjejen var han Gambian och vet till full säkerhet att han var inom New age. Trodde han själv var guden av vårt universum, därav hade han en sekt. //NN1 ett av offrena

Halv eller adopterad? De Z-markarna jag vet är då rakt inte mörka utan blonda, grova och från Norrland.
Citera
2022-09-28, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mon81
Var ju en jävla massa skendränkningar, går fanskapet igång på det eller handlar det om att bryta ner flickorna psykiskt så han ska kunna prostituera ut dem eller något? Man undrar ju var flickornas föräldrar höll hus? Släppte de bara iväg sina 13-14 åringar med en i jämförelse 40 årig gubbe?
Nån skrev i tråden att gärningsmannen såg indisk ut, det förvånar inte, kvinnosynen på vissa håll I Indien är fan värre än de mest extremistiska islamisters. Hoppas offren får den hjälp de behöver.

Han "tände" på att vi var hans, hans egendom han kan behandla hur han vill utan ifrågasättningar, så nedbrutna så man inte ens tyckte något var fel. Ifall man ifrågasatte, eller kanske t.o.m blev arg fick du bestraffningar som misshandel eller långa timmar av hot som vi var tvungna av honom att hantera. Jag blev skendränkt av David när jag var 14 i solna, jag låg på golvet och hade han över mig. Något av mina värsta bestraffningar av honom men ändå, stunden efter när jag hostade upp vatten och äntligen andades luft så bad jag honom om ursäkt för jag inte varit glad den dagen. Du bryts ner, det började med agressiva utbrott och mindre misshandlar (brukade vrida min arm m.m.) till blåmärken, stryptag och hår som ligger på golvet. Han mådde som bäst när vi skrek att han skulle sluta eller vi bad om hans förlåtelse alt. lg vid hans fötter. Det var en sekt. Han var som ni nog sett sektledaren. Våra föräldrar hade ingenting att göra med detta, tro mig när jag säger att dem försökte rädda oss men om man själv inte vågar bli räddad eller kanske vill pga stockholmssyndromet så är det svårt. Man blir en rymningsbenägen mytoman, iaf i mitt fall. Vi levde under extrema hot ifall detta skulle berättas för dem. Därav ingen vågade gå till polisen heller.
Citera
2022-09-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Halv eller adopterad? De Z-markarna jag vet är då rakt inte mörka utan blonda, grova och från Norrland.

Det har jag ingen aning om, hela sekten gick ut på att vi inte skulle veta något om sektledaren men han allt om oss. Jag visste inte ens mina sektmedlemmars namn från en början eller var dem bodde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in