Citat:
Ursprungligen postat av
Mon81
Var ju en jävla massa skendränkningar, går fanskapet igång på det eller handlar det om att bryta ner flickorna psykiskt så han ska kunna prostituera ut dem eller något? Man undrar ju var flickornas föräldrar höll hus? Släppte de bara iväg sina 13-14 åringar med en i jämförelse 40 årig gubbe?
Nån skrev i tråden att gärningsmannen såg indisk ut, det förvånar inte, kvinnosynen på vissa håll I Indien är fan värre än de mest extremistiska islamisters. Hoppas offren får den hjälp de behöver.
Han "tände" på att vi var hans, hans egendom han kan behandla hur han vill utan ifrågasättningar, så nedbrutna så man inte ens tyckte något var fel. Ifall man ifrågasatte, eller kanske t.o.m blev arg fick du bestraffningar som misshandel eller långa timmar av hot som vi var tvungna av honom att hantera. Jag blev skendränkt av David när jag var 14 i solna, jag låg på golvet och hade han över mig. Något av mina värsta bestraffningar av honom men ändå, stunden efter när jag hostade upp vatten och äntligen andades luft så bad jag honom om ursäkt för jag inte varit glad den dagen. Du bryts ner, det började med agressiva utbrott och mindre misshandlar (brukade vrida min arm m.m.) till blåmärken, stryptag och hår som ligger på golvet. Han mådde som bäst när vi skrek att han skulle sluta eller vi bad om hans förlåtelse alt. lg vid hans fötter. Det var en sekt. Han var som ni nog sett sektledaren. Våra föräldrar hade ingenting att göra med detta, tro mig när jag säger att dem försökte rädda oss men om man själv inte vågar bli räddad eller kanske vill pga stockholmssyndromet så är det svårt. Man blir en rymningsbenägen mytoman, iaf i mitt fall. Vi levde under extrema hot ifall detta skulle berättas för dem. Därav ingen vågade gå till polisen heller.