2021-12-01, 18:19
Medlem
PC-Dators avatar
Äntligen får Chris Cuomo sparken och det sker för att han försökt använda sina kontakter för att skydda sin bror Andrew Cuomo, New Yorks guvernör som sexuellt trakasserat en massa kvinnor (minst 11 kvinnor vad jag känner till). Chris har även grävt i offrens förflutna för att hitta något att sänka dom ytterligare.

https://news.google.com/search?q=cnn%20suspends%20chris%20cuomo&hl=en-US&gl=US&ceid=US%3Aen

Chris är killen som suttit och ljugit för TV-tittare världen över hos CNN i flera års tid utan konsekvenser. Underbart att han får gå under förödmjukande former.
Senast redigerad av PC-Dator 2021-12-01 kl. 18:48.
Citera
2021-12-01, 18:37
Medlem
Maureliuss avatar
Hoppas att de självgoda och idogt ljugande bröderna tas av daga!
Citera
2021-12-01, 18:54
Medlem
Nej, inte sparken, han är avstängd (suspended) i avvaktan på slutlig utvärdering (pending further evaluation).
Citera
2021-12-01, 21:53
Moderator
HelgeBuks avatar
Rubrik ändrad. Tidigare: 'Chris Cuomo - Fake News CNN:s ankare får sparken - Äntligen!'

/Mod
Citera
2021-12-01, 22:20
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Chris är killen som suttit och ljugit för TV-tittare världen över hos CNN i flera års tid utan konsekvenser. Underbart att han får gå under förödmjukande former.
Var/är han den ende på CNN som ljuger?
Nja, snarare orättvist att han får gå medan resten får stanna kvar.
Citera
2021-12-02, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Var/är han den ende på CNN som ljuger?
Nja, snarare orättvist att han får gå medan resten får stanna kvar.

CNN är fake news "personifierad". Chris var inte värst men i kombination med brorsan är de riktigt illa.

Italian americans i ett nötskal om man ska vara lite fördomsfull.

Givetvis kommer inget hända med Chris. Han kommer inte bli varken sparkad eller avstängd.

Sanna mina ord.
Citera
2021-12-02, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79
CNN är fake news "personifierad". Chris var inte värst men i kombination med brorsan är de riktigt illa.

Givetvis kommer inget hända med Chris. Han kommer inte bli varken sparkad eller avstängd.

Sanna mina ord.
Inte + varken utgör en dubbel negation, så det är oklart vad du menar. Dessutom är han avstängd redan. Frågan är om han får sparken.
Citera
2021-12-03, 12:42
Medlem
2n00b4Us avatar
Det var skönt att höra. Hela CNN är ju bara skräp, Anderson Cooper, Don Lemon, Brian Stelter. Ändå verkar ju CNN anses vara en trovärdig nyhetskanal.
Citera
2021-12-04, 23:48
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79

Sanna mina ord.

Han har nu fått sparken som jag hela tiden misstänkte. Han gick helt enkelt för långt.

CNN terminates Chris Cuomo 'effective immediately'

https://www.foxnews.com/media/cnn-terminates-chris-cuomo-effective-immediately
Senast redigerad av PC-Dator 2021-12-04 kl. 23:51.
Citera
2021-12-04, 23:51
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Fina nyheter. Han är ju kriminell och har en dålig värdegrund.. skålar ikväll
Citera
2021-12-05, 00:07
Moderator
HelgeBuks avatar
Rubrik uppdaterad. /Mod
Citera
2021-12-05, 01:18
Avslutad

Jag brukade kolla på CNN nästan dagligen förr i tiden, men jävlar vad de har degenererat. Anderson Cooper gillar jag egentligen fortfarande, liksom Gloria Borger, Toobin (oops, terminated),Bash och King. Nog nån jag missar också. Men sen de gått helt jävla bananas all-in med wokeism har de blivit helt outhärdliga. Den där Don Lemon fuckern är ju fan helt rabiat, till exempel. Finns väl fan ingen som tar den där jävla kanalen på allvar längre.

Har inte sett mer än bitar av Chris Cuomo, men det man sett var ju inte direkt förtroendeingivande. Hans påeldande av BLM-kravallerna var något han kommer brinna i helvetet för.

Good call vad gäller sparkandet, TS!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in