• 5
  • 6
2021-12-02, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Bästa sättet att spara pengar på energidryck är att sluta köpa skiten fullt med massa onyttigt skit.
Håller med och det smakar för djävligt
Citera
2021-12-02, 13:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av russkayaangel
Alltid hör jag att ”du som inte röker borde ju spara så mycket pengar”
Men nej, energidrickor är ju fan nästan lika dyrt. Måste varje dag ha en celsius som kostar 20:- och en redbull sockerfri som kostar 13:-
Jag är koffeinberoende. Kaffe dricker jag men tar inte mer än en kopp, då jag blir dålig i magen annars.. så hur sparar jag pengar på mina energidrickor? Köper flak istället för dricka åt gången?
Borde jag satsa på koffeintabletter istället?

Handla billiga energidrycker på Lidl.
Citera
2022-01-24, 12:12
Medlem
LillTurkens avatar
Enkelt. Köp dom inte. Folk idag är så jävla dumma. Det märker man speciellt när det kommer till spara pengar. För inte så många år sedan så sparade verkligen folk pengar på riktigt. Men idag... Jag skyller som vanligt på internet och datorer. Folk sitter på arslet och handlar BILLIGT... Och så betalar dom inte direkt. Nej det skjuter dom framför sig. Det är inte att spara. Äh. Folk gnäller att dom är sjuka, kan dö. Konstigt? "Jag sitter hemma för det är virus ute." När internet kom så var det virus på datorn som gjorde att man hatade och slog sönder sin dator. Jävla datorer. Nördar snackar om hur bra datorer är. Nej !!
Citera
2022-01-24, 12:24
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av russkayaangel
Alltid hör jag att ”du som inte röker borde ju spara så mycket pengar”
Men nej, energidrickor är ju fan nästan lika dyrt. Måste varje dag ha en celsius som kostar 20:- och en redbull sockerfri som kostar 13:-
Jag är koffeinberoende. Kaffe dricker jag men tar inte mer än en kopp, då jag blir dålig i magen annars.. så hur sparar jag pengar på mina energidrickor? Köper flak istället för dricka åt gången?
Borde jag satsa på koffeintabletter istället?

Koffeintabletter ej köpta på apoteket blir mycket billigare för dig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in