2021-11-27, 20:50
Medlem
Återigen, ett flertal av moderatorerna på FB totalförstör tråd efter tråd med konstanta varningar vad man än skriver. I vissa fall rena förföljelsen. Alternativ till detta sjunkande skepp?
2021-11-27, 20:54
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Det stämmer inte, att du blir varnad och modererad säger inget om majoriteten. Om du konstant blir varnad så är det antagligen ingen förlust om du försvinner, för majoriteten
2021-11-27, 20:54
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovjet-Soyuz
Återigen, ett flertal av moderatorerna på FB totalförstör tråd efter tråd med konstanta varningar vad man än skriver. I vissa fall rena förföljelsen. Alternativ till detta sjunkande skepp?

Rekommenderar Gab och VK. Det är proffsiga sidor och inte hundra admins per tråd.
Jag kommer få en varning eller avstängning för att jag skrivit det här nu. Får alltid det om jag nämner GAB eller VK för någon anledning.
2021-11-27, 21:11
Medlem
najass avatar
Citat:

Alltid spännande när folk som skriver i meta klagar på att de är förföljda och moderatorer förstör trådarna. Då brukar jag kolla upp inläggen som raderats/varnat om det gått rätt till.

De inlägg som TS varnats för:
Citat:
Jag tycker att ni norrmän kan vara på norska forum. Quisslingar som visade tacken för stödet från Sverige under andra världskriget tydligt under pandemin nu genom att skylla svenskar för smitta. Fy fan för norrmän!

Citat:
Som jag brukar säga, vi brukar hitta folk som sitter och tror sig de kan göra sig lustiga över oss. Vi ses.

Citat:
Berätta, när var DU i Ryssland senast? Hur många ryssar känner du? Låt höra utan lögner.

Citat:
Grattis! Du har vunnit tävligen för årets mest korkade och lågutbildade kommentar!

Citat:
Att du tagit isär en AK-47 på ett dataspel räknas inte.

Läs nämnd rapport. Eller vänta, du kan inte läsa på engelska. Kanske nån mer utbildad kan hjälpa dig.
Du har hittills bara tyckt en massa utan att överhuvudtaget presentera några fakta.

En nolla helt enkelt.

Citat:
Måste ni lågutbildade, tv-skadade och wannabee amerikaner konstant sabba trådarna med era löjliga kommentarer? Jag förstår att ni inte begriper att världen utvecklas och ni definitivt inte tycks utveckla era hjärnor, men snälla var tysta.

Citat:
Du och dina konstanta förnekanden av allas inlägg utan att du har någon form av fakta att presentera. Häng dig istället…..

TS är uppenbarligen helt oförmögen att argumentera för någon sak, och bjuder istället konstant på fjortisförolämpningar. Denna klagotråd blir mest lyteskomik och låses.

Svaret på frågan i rubriken är: med mycket stor sannolikhet betydligt längre än TS

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in