2021-11-27, 18:36
Bannlyst
Trustly har abrupt plockats bort och nu kan man varken sätta in eller ta ut via direktöverföring. Varför har detta skett? Finns några förslag alls på utländska bettingsidor som har kvar Trustly som betalningsmetod idag??
Citera
2021-11-27, 18:37
Bannlyst
Betworld247 har plockat bort Trustly fullständigt. Vilka skulle ni notera har kvar denna metod? Någon sida ni använder er av och som ni vill rekommendera? Observera! Utländsk bettingsida utan svensk licens.
Citera
2021-11-27, 18:42
Bannlyst
Emotser allehanda förslag och tips på sidor som (notera) har Trustly kvar. Utan svensk licens.
Citera
2021-11-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretonius
Trustly har abrupt plockats bort och nu kan man varken sätta in eller ta ut via direktöverföring. Varför har detta skett? Finns några förslag alls på utländska bettingsidor som har kvar Trustly som betalningsmetod idag??

De svenska bankerna har tagit bort betalning mot vissa länder. Tänk om du håller på att tvätta olagliga pengar. Tror det är mot olicensierade siter. Likaså kortbetalningar.

Kom ihåg att du inte får lägga dina pengar på vad du vill..
Citera
2021-11-27, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FITTSTAT
De svenska bankerna har tagit bort betalning mot vissa länder. Tänk om du håller på att tvätta olagliga pengar. Tror det är mot olicensierade siter. Likaså kortbetalningar.

Kom ihåg att du inte får lägga dina pengar på vad du vill..

Vart står det att detta är skälet till att Trustly tagits bort?
Citera
2021-11-27, 19:14
Bannlyst
Finns det sidor som tar emot Zimpler?

https://www.zimpler.com/?utm_source=...SAAEgJGGvD_BwE

Motsvarighet till Trustly. Direktöverföring. Notera att alternativet Astropay dykt upp som är ett alternativ som fungerar som bitcoins, väldigt skumt på förhand och ingenting man själv har lust att använda sig utav!
Citera
2021-12-02, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretonius
Vart står det att detta är skälet till att Trustly tagits bort?

Googla min vän. Det kanske du redan gjort. Tror jag läste det på DI.
Citera
2021-12-03, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FITTSTAT
Googla min vän. Det kanske du redan gjort. Tror jag läste det på DI.

Länka?Finns olika men känns väldigt spretigt vad som egentligen ligger bakom?
Citera
2023-02-24, 22:35
Avstängd
Har 11 stycken AstroPay vouchers på mitt konto med 7 euro på. Kan ju inte använda dem att sätta in pengar på min bettingsida för. Anledningen att där finns 5 euro kvar på varje är för att jag köpt vouchers med 25 euro på, sedan bara satt in 20 euro, därav 5 euro kvar. Kan man inte få in dem pengarna på sitt astro saldo, eller ska de bara vara kvar där och vara helt värdelösa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in