2021-11-27, 03:17
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Fy fan vad vidrigt. En tolvåring. På stan för att titta på jul skyltning Tyvärr bara en tidsfråga innan det händer i Sverige
Citera
2021-11-27, 04:41
Medlem
isislisasfisas avatar
En liten judisk flicka.
OY VEY.
Citera
2021-11-27, 05:30
Citat:
Ursprungligen postat av isislisasfisa
En liten judisk flicka.
OY VEY.
Låter Ava White judiskt tycker du? Det här verkar vara mer "omvämd rasism" mot vita.
Citera
2021-11-27, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Låter Ava White judiskt tycker du? Det här verkar vara mer "omvämd rasism" mot vita.

nu tror jag förvisso att flanen du citerar trollar, men om man spekulerar så skulle det mycket väl kunna vara motiv. ett gäng kusinknullare stöter på en tjej och hennes vänner, någon i gänget bär en davidsstjärna eller liknande, det eskalerar och slutar således såhär.

min gissning, men som vi alla vet behöver araber och nignogs sällan någon reell anledning för att kaoza. det räcker att man kollar snett på dem, så känner de sig kränkta och måste "abo, försvara min heder, walla".

hoppas att alla våldsamma scousers hämnas och bränner ned ett par kebabstånd.
Citera
2021-11-27, 10:53
Medlem
PC-Dators avatar
Ava White suffered 'catastrophic injuries'...

Vad betyder det här? Det är första gången jag ser Daily Mail eller någon annan utländsk media skriva så. Blev hon halshuggen, eller värre? Vad hände?
Citera
2021-11-27, 10:59
Medlem
Computerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Ava White suffered 'catastrophic injuries'...

Vad betyder det här? Det är första gången jag ser Daily Mail eller någon annan utländsk media skriva så. Blev hon halshuggen, eller värre? Vad hände?

Det kan inte betyda livshotande skador? Eller är detta något ännu värre?
Citera
2021-11-27, 11:08
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Det kan inte betyda livshotande skador? Eller är detta något ännu värre?

Brukar avse skador som inte går att överleva ens en kort stund.

(Åtminstone mer objektivt än de norska och danska backpackertjejerna i Marocko som sakta fick huvudena avsågade med kniv.

Blev "stickskador på halsen" i svensk statlig media. )
Citera
2021-11-27, 11:18
Medlem
xx77dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Brukar avse skador som inte går att överleva ens en kort stund.

(Åtminstone mer objektivt än de norska och danska backpackertjejerna i Marocko som sakta fick huvudena avsågade med kniv.

Blev "stickskador på halsen" i svensk statlig media. )

Stackars, stackars flicka.....

Känner mig djupt maktlös, och samtidigt djuprött förbannat på asen..!!!

Må de ruttna i någon bortglömd fängelsehåla i Englands värsta fängelse!!!
Citera
2021-11-27, 11:25
Medlem
Fruktansvärt dåd.

I England har man viss erfarenhet av att döma barn som mördar barn. De som mördade James Bulger dömdes till relativt långa straff.
Men det mordet var ju ett utdraget förlopp med sadistiskt innehåll.

Tror inte att dessa mördare kommer fördömas av sitt samhälle på samma sätt heller. Här snackar vi nog några snäpp högre i hierarkin istället.
Citera
2021-11-27, 11:57
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Fruktansvärt dåd.

I England har man viss erfarenhet av att döma barn som mördar barn. De som mördade James Bulger dömdes till relativt långa straff.
Men det mordet var ju ett utdraget förlopp med sadistiskt innehåll.

Tror inte att dessa mördare kommer fördömas av sitt samhälle på samma sätt heller. Här snackar vi nog några snäpp högre i hierarkin istället.

Bulger-mördarna fick bara 10 år och är ute med nya identiteter. Den ena av dom är pedofil och regelbunden fängelsekund.
Citera
2021-11-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aufiilguud
Engelska fotbollshuliganer är så äckliga, tvi! Har ni sett "This is England"?! Det är så dom är!!!
Hur kopplar du fotbollshuliganer till detta brott?
Citera
2021-11-27, 14:34
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aufiilguud
Engelska fotbollshuliganer är så äckliga, tvi! Har ni sett "This is England"?! Det är så dom är!!!

Hahahah tror du din idiot att fotbolls huliganer stabbar random folk, 13 - 15 PR gamla. Det är muslimer no doubt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in