2021-11-28, 05:03
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Då det är betydligt lägre andel skillsmässor mellan svensk+thai än två svenskar.

Känns som att denna fråga bara ställs av äldre avundsjuka och bittra kvinnor...

Men visst, kassa män blir väl lämnade rätt ofta oavsett var de finner sig en kvinna. De jag vet som inte klarat av att hålla kvar en importfru har inte ens varit intressant bland svenska kvinnor.

Men de utgör en liten andel trots allt. Och från det perspektivet har de ozä större chans med en utländsk kvinna än en butch svenska.

Kan inte mer än hålla med dig, så har det känns för mig i alla fall. Fast jag hade skrivit svensk+asiat. Som jag nämnde innan att vi bruka umgås med ett 40 tal mixed couples, och de är bara 2 st som har skilt sig eller på väg att göra det.

Det funkar bättre mellan dessa par än de gör med endast par med svenskar. Och det är bara äldre tjocka män som inte kan få andra svenska tjejer är bara en skrock. Det kom man snabbt underfund med.
Citera
2021-11-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claesek
Ni pratar med en man med skarpt intellekt/hög analytisk förmåga, dessutom mycket stor insikt. Jag vet exakt men bara gällande min stad. Varje vecka får jag höra mer.

Hur jävligt ni alla har det. Hur mycket kuk era fruar suger bakom era ryggar. Hur jag kan veta det behåller jag för mig själv

Jag vet också män med egna båtar och villor i skärgården. Stenrika är dom och helt övertygade (uppenbarligen) att deras fruar bara ska in till Göteborg och handla kläder eller träffa väninnor. Så jäkla blåste ni blir. Tro mig att jag vet.

Varför låter du som en skvallerkärring från någon gammal bruksort om du nu är så analytisk?

Sedan är det inte särskilt intelligent att utgå från anakdoter.. Nog är folk otrogna... Men vad har det med tråden att göra? Är det något att göra med PUT?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in