2021-11-25, 01:39
Medlem
KorvkastarNs avatar
Som rubriken lyder undrar jag om jag kan gå in på ett spelombud och lägga en kupong på stryktipset trots att jag har nått min insättnings gräns online hos svenskaspel?

Satte alldeles för låg gräns har jag märkt nu
Citera
2021-11-25, 01:56
Medlem
Nej det kan du inte och var glad för det. Du kommer bara förlora ändå. Satsa på aktier istället!
Citera
2021-11-25, 06:20
Medlem
...fast det funkar på ATG?
Har en kompis (naturligtvis) som drar till spelbutiken när han nått månadsgränsen.

Jag har 4 stående rader på Stryktipset, Europeiska och Måltipset, så jag känner att jag har speldjävulen under kontroll.

Nu är det ju dessvärre jackpot på V75 i helgen, så då ryker 50 spänn på jobbets system!
Citera
2021-11-25, 06:24
Finns det en gräns för hur mycket man får tippa för hos kommunistbookmakern Svenska Spel?

Nu spelar jag iofs inte men vad i helvete?
Citera
2021-11-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Nej det kan du inte och var glad för det. Du kommer bara förlora ändå. Satsa på aktier istället!

Word! All-in i altcoins så är han miljonär för pengarna han kommer spela bort, snubben kör ju m-system så han är garanterat torsk ändå så .
Citera
2021-11-26, 01:50
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Finns det en gräns för hur mycket man får tippa för hos kommunistbookmakern Svenska Spel?

Nu spelar jag iofs inte men vad i helvete?

Man kan sätta insättnings gräns och tyvärr tänkte jag inte efter när jag satt 500kr som gräns det är förnyad lotto rad och en omgång strykan så är man uppe där
Citera
2021-11-26, 05:31
Medlem
Har man satt för låg insättningsgräns så ändrar man ju om den. Tar väl typ 1 vecka innan de nya gränserna gäller.
Citera
2021-11-26, 05:45
Medlem
Jag kunde spela i butik för ett högre belopp än jag hade kvar på månadsbeloppet på nätet. Då drog de ändå mitt körkort. Jag blev förvånad men det var nog bara några kronor eller tior. Ändå kommer även de spelen upp på nätet. Men det är ju lätt att ändra beloppen om man vill, det var väl någon dags karens.
Citera
2021-11-26, 14:42
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Har man satt för låg insättningsgräns så ändrar man ju om den. Tar väl typ 1 vecka innan de nya gränserna gäller.
Precis men det är jackpot på strykan nu i helgen så vill inte missa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in