2021-11-24, 21:11
Medlem
Konstig fråga men vad tycker ni om halvsvenskt/halvarabiskt folk?`

Kan ni förstå att det inte är deras fel att dem är född som dem är?

Tror ni att det finns sådana som faktisk kan sköta sig? (Till skillnad från 100% niggers)

Tack på förhand.
Citera
2021-11-24, 21:15
Medlem
Niggwards avatar
Brukar komma ner till kultur och beteende snarare än utseende.

Är denna person uppvuxen med svenska/västerländska värderingar eller med taliban värderingar?

Islam kommer aldrig kunna blandas med västerländsk kultur. Oavsett om man är född på svensk mark eller ej. Någonsin.
Senast redigerad av Niggward 2021-11-24 kl. 21:22.
Citera
2021-11-24, 21:23
Medlem
GeleZachas avatar
Är det helsvenskar rent kulturellt ser jag dem som svenskar med utländskt påbrå helt enkelt. Inga problem med det alls om de är kulturella svenskar
Citera
2021-11-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward

Är denna person uppvuxen med svenska/västerländska värderingar eller med taliban värderingar?

Islam kommer aldrig kunna blandas med västerländsk kultur. Oavsett om man är född på svensk mark eller ej. Någonsin.

Okej, Tack.

Min personliga reflektion är att det kan vara svårt för dem flesta folk från Islamska länder i Sverige.
Om man blir uppfödd med Terrorism, Islamiska värderingar med mer.

Är personligen Halv svensk/Halv Marockan men uppväxt med min svenska mamma.
(Uppväxt med västerländska värderingar)

Hälsade på min pappa enbart på skollov då han bodde långt ifrån Jämtland.
Pappa visade tydligt för mig sina arabiska värderingar och vart rasande när jag sa att jag var kristen.
Fick nog när jag var 16 år och lämnade farsan för gott. Har inte träffat eller pratat med han sen dess.
Citera
2021-11-24, 23:02
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTAFan
Okej, Tack.

Min personliga reflektion är att det kan vara svårt för dem flesta folk från Islamska länder i Sverige.

Pappa visade tydligt för mig sina arabiska värderingar och vart rasande när jag sa att jag var kristen.
Fick nog när jag var 16 år och lämnade farsan för gott. Har inte träffat eller pratat med han sen dess.
Etnicitet är mindre viktigt så länge man anpassar sig till landets kultur och värderingar. Fast de som är NS tycker inte det - att vara 100% vit tycks vara det viktigaste för dem.
Citera
2021-11-25, 02:15
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Nae det är ditt fel att du har ett annat ursprung och det finns ingen halvsvensk i Sverige som har lyckats sköta sig.
Citera
2021-11-25, 02:24
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward

De genetiska punkterna lurar sig ofta fram hur man än vänder och vrider på det. En vit, svensk man som föds upp i Shiamuslimskt välde, fullt hjärntvättad. Kommer aldrig vara lika benägen att mörda och våldta som en muslimsk arab.

Det är från person till person. Jag accepterar de flesta, utifrån ovanstående premiss. Likaså förväntar jag mig att andra accepterar mig, utifrån ovanstående premiss. Vi människor är annorlunda in i DNAt, kan man inte se eller acceptera detta och tillkännage att man gör skillnad från person till person, p.g.a. detta - då är man vilsen.
Citera
2021-11-27, 00:02
Medlem
yidarmy123s avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av GTAFan
Okej, Tack.

Det är lugnt för min del iaf. Thorsten Flinck har också en frånvarande marockansk pappa. Nu kanske han inte är det bästa exemplet på anpassning till Sverige men nästan ingen vet om att han har den bakgrunden - det är mer hans knarkande som är problemet i hans fall. Jag ser det snarare som positivt med människor som har anknytning till muslimska länder då dem kan förstå det verkliga problemet - judarna - på ett annat sätt.

Sverige ska inte islamiseras men roten till allting är judarnas makt. Vill du vara här och anpassa dig så är det helt lugnt, det tror jag de flesta håller med mig om. Men ett tips är att du borde läsa på om judendomen och om Israel och varför länderna i närområdet därtill är helt fucked up.

Jag tror nämligen att den civiliserade världens enda chans till överlevnad är om muslimer och vita nationalister allierar sig och tillsammans utrotar judens makt. Inte för att det ska vara ett långvarigt samarbete men man måste vara realistisk och tänka hur världen faktiskt ser ut idag, år 2021. Det är nog det enda som kan lösa konflikten en gång för alla. Framtida problem får vi ta efter juden är utrotad.
Senast redigerad av yidarmy123 2021-11-27 kl. 00:22. Anledning: .
Citera
2021-11-27, 00:07
Medlem
Tja dom finns. Fick jag bestämma skulle de inte få finnas, i Sverige/Norden i alla fall!
Citera
2021-12-04, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Nae det är ditt fel att du har ett annat ursprung och det finns ingen halvsvensk i Sverige som har lyckats sköta sig.

Okej, precisera.
Citera
2021-12-04, 00:27
Medlem
NeinChads avatar
Bechir Rabani var rätt based. Trist att den evige juden mördade honom.
Citera
2021-12-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FamilynameWeed
Tja dom finns. Fick jag bestämma skulle de inte få finnas, i Sverige/Norden i alla fall!

Okej. Men om vi skulle vända på det hela. Skulle du kunna förstå om en arab inte vill att svenskar ska komma till mellanöstern? Dvs att ni delar samma åsikter om att olika raser ska hållas isär?

Hitler hade god relation med arabländerna men ansåg att deras ras inte var lik den ariska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in