2021-11-23, 21:58
Medlem
Finns de någon annan biograf som sänder hollywood än filmstaden i Stockholm? Tänker på spiderman no way home. Bojkott för filmstaden.
Citera
2021-11-23, 22:01
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkonto2018
Finns de någon annan biograf som sänder hollywood än filmstaden i Stockholm? Tänker på spiderman no way home. Bojkott för filmstaden.

Vaccinera dig?
Vad är det för pass man ska ha. Jag har ett kort där det står datumen jag vaccinerade mig så antar att det är det.
Citera
2021-11-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Vaccinera dig?
Vad är det för pass man ska ha. Jag har ett kort där det står datumen jag vaccinerade mig så antar att det är det.

Jag har fått lida för mycket efter svininfluensavaccinet. Har rätt att utvärdera långtidseffekterna innan jag tar ett oprövat vaccin. Nu var de inte svar på frågan.
Filmstaden följer inte ens direktiven utan går längre än så.
Citera
2021-11-23, 22:12
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Bio Capitol? Såg senaste Bond där.
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Vem vill gå på bio med ovaccinerade. De ska stanna hemma.
Det är smittade som smittar, inte ovaccinerade. Och är du vaccinerad är du ju safe, eller? Annars funkar ju inte vaccinet.
Citera
2021-11-23, 22:52
Medlem
Citat:

Har själv bojkottat alla kedjebiografer i sverige som kinesiska sf sen de slutade ta kontanter och går in i kontrollsamhället.

Riktigt skitföretag.

bio kollar man på semestern i europa.

hemma så kan man kolla filmer på storbildsskärmen och samtidigt slippa störiga förortsungar som slänger popcorn och gör annat skit.

Edit:Kom nu på att det finns nåt som heter folkets bio i stockholm om de finns kvar. De kanske är klokare.
men de visar väl mer europeiska filmer som de stora kedjorna inte visar.
Men det är bra filmer.
Senast redigerad av Blatteman 2021-11-23 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in