2021-11-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Såklart det känns olika för män också inte enbart det visuella, sen har det att göra med dominans också i alla fall för min egna del.

För mig har det inte med dominans/undergivenhet att göra. Det är bara en sexställning. Samtidigt bryr jag mig inte om ifall mannen känner sig dominant och betraktar mig som undergiven, vad som pågår i hans hjärna påverkar inte min känsla.
Huvudsaken är ju att båda tycker att det är skönt.
Citera
2021-11-22, 16:15
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekPannaUtanSladd
Varför föreställer du dig två killar som har sex? Är det en vanlig fantasi hos dig?
Nejdå, men när man resonerar så fjolligt som vad du gör så måste man vara bög.
Citera
2021-11-22, 17:21
Medlem
Mayahems avatar
Så du behöver mitt godkännande.
Nej! Inget sex innan giftermål!
Citera
2021-11-22, 18:02
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Nejdå, men när man resonerar så fjolligt som vad du gör så måste man vara bög.

Gick du igång på din bögfantasi då?
Citera
2021-11-22, 18:05
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Doggy är när man står på alla fyra och får vaginan penetrerad bakifrån?
Det är en jätteskön ställning, penis kommer år punkter i vaginan som den inte kommer åt i missionären.
Jag tycker att det är skönt att få vaginan penetrerad från det hållet.
Efter att ha läst tråden har jag lärt mig att ställningen betyder något helt annat för män.
Män tänker sig att kvinnan blir tagen som en hund? Därför att det är så hundar har sex.
Och det är förnedrande för tjejen.

Det här får mig att undra om det känns lika för män oavsett i vilken ställning dom penetrerar en vagina?
Doggy och missionären ger ingen skillnad i känsel, det är "vyn" som är skillnaden?
I missionären ser ni kvinnans ansikte och bröst men bakifrån ser ni stjärten samt att hon står på alla fyra som en HUND och det är det som är grejen?
En kvinna tänker att det är skönt att bli penetrerad bakifrån och för att kunna bli penetrerad bakifrån är mer praktiskt och bevämt att stå på alla fyra än att lägga sig platt på mage, medan mannen tänker att nu vill jag att hon står som en hund medan jag penetrerar henne? Det är själva ställningen som är poängen med doggy för män, inte känslan inuti vaginan?

Känns det alltså likadant för män oavsett i vilken ställning ni har sex?

Doggy känns väl lite mer porrigt om man säger så. Så det är väl mest ställningen det handlar om. Själv skulle jag inte säga att känslan är skönare än missionären, bara lite annorlunda.
Citera
2021-11-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Nej bara med den man hatar.
Precis.

Frågan är varför han hatar sin flickvän.
Citera
2021-11-22, 18:23
Medlem
Bara pumpa på. Gränsen går när du står och spänner dig i en spegel samtidigt..
Citera
2021-11-22, 18:58
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Doggy är när man står på alla fyra och får vaginan penetrerad bakifrån?
Det är en jätteskön ställning, penis kommer år punkter i vaginan som den inte kommer åt i missionären.
Jag tycker att det är skönt att få vaginan penetrerad från det hållet.
Efter att ha läst tråden har jag lärt mig att ställningen betyder något helt annat för män.
Män tänker sig att kvinnan blir tagen som en hund? Därför att det är så hundar har sex.
Och det är förnedrande för tjejen.

Det här får mig att undra om det känns lika för män oavsett i vilken ställning dom penetrerar en vagina?
Doggy och missionären ger ingen skillnad i känsel, det är "vyn" som är skillnaden?
I missionären ser ni kvinnans ansikte och bröst men bakifrån ser ni stjärten samt att hon står på alla fyra som en HUND och det är det som är grejen?
En kvinna tänker att det är skönt att bli penetrerad bakifrån och för att kunna bli penetrerad bakifrån är mer praktiskt och bevämt att stå på alla fyra än att lägga sig platt på mage, medan mannen tänker att nu vill jag att hon står som en hund medan jag penetrerar henne? Det är själva ställningen som är poängen med doggy för män, inte känslan inuti vaginan?

Känns det alltså likadant för män oavsett i vilken ställning ni har sex?

Nej det känns absolut inte lika, själv gillar jag OCH min partner när hon ligger på mage med en kudde under höfterna.
Men man blandar väl ganska friskt om man har ett stadigt förhållande, olika ställningar har väl olika fördelar för tjejen eller killen, en kan få henne att komma fortare en annan kan få honom att komma fortare om nu det är målet att komma fort, annars kan man ju tänka lite lika för att uppnå det motsatta.

Sedan ser tjejer olika ut inuti så det kan vara olika för mig vad som är skönast med olika tjejer, samtidigt är det olika för tjejer vad som riskerar att göra ont eller vad som oftast är jätteskönt för dom.
Det som en tjej gillar blir ofta bra för mig också, då jag får komma långt in och inte behöver vara så försiktig.

Livmodern kan t ex ligga framåt eller bakåt, det har betydelse för från vilket håll penis får komma djupt utan att det blir obehagligt / vilka punkter som blir stimulerade. Storlek och böjning på penis spelar också roll.

Men med "rätt" fysiskt passande partner kan doggy absolut var jättehärligt. Bara grejen att vara med när ens partner har det skönt är ju kanonhärligt.

Att doggy på något vis skulle vara respektlöst eller förnedrande tillsammans med något man tycker om tycker jag är rent skitsnack. Man gör väl bara sån't som båda gillar, eller i alla fall absolut inget som den ena ogillar.
Citera
2021-11-22, 21:26
Medlem
kulturstrategs avatar
Det är inte okej. Och oralsex är absolut inte okej.

Allt utöver P i V är perverst. Doggystyle är P i V men en renodlad lust-ställning, då det inte finns nån ögonkontakt i doggystyle. Att knulla doggystyle är som att runka med hjälp av nån annans kropp. Doggystyle är för djur.
Citera
2021-11-22, 21:46
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej det känns absolut inte lika, själv gillar jag OCH min partner när hon ligger på mage med en kudde under höfterna.
Men man blandar väl ganska friskt om man har ett stadigt förhållande, olika ställningar har väl olika fördelar för tjejen eller killen, en kan få henne att komma fortare en annan kan få honom att komma fortare om nu det är målet att komma fort, annars kan man ju tänka lite lika för att uppnå det motsatta.

Sedan ser tjejer olika ut inuti så det kan vara olika för mig vad som är skönast med olika tjejer, samtidigt är det olika för tjejer vad som riskerar att göra ont eller vad som oftast är jätteskönt för dom.
Det som en tjej gillar blir ofta bra för mig också, då jag får komma långt in och inte behöver vara så försiktig.

Livmodern kan t ex ligga framåt eller bakåt, det har betydelse för från vilket håll penis får komma djupt utan att det blir obehagligt / vilka punkter som blir stimulerade. Storlek och böjning på penis spelar också roll.

Men med "rätt" fysiskt passande partner kan doggy absolut var jättehärligt. Bara grejen att vara med när ens partner har det skönt är ju kanonhärligt.

Att doggy på något vis skulle vara respektlöst eller förnedrande tillsammans med något man tycker om tycker jag är rent skitsnack. Man gör väl bara sån't som båda gillar, eller i alla fall absolut inget som den ena ogillar.

Enligt min erfarenhet så uppskattar vissa tjejen doggyn mycket mer om mannens penis har en böjning nedåt. Då kommer man åt vissa ställen på ovansidan av slidan som är svårare att komma åt i vanlig missionärsställning. Men det kan vara olika för olika kvinnor.
Citera
2021-11-23, 08:20
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
För mig har det inte med dominans/undergivenhet att göra. Det är bara en sexställning. Samtidigt bryr jag mig inte om ifall mannen känner sig dominant och betraktar mig som undergiven, vad som pågår i hans hjärna påverkar inte min känsla.
Huvudsaken är ju att båda tycker att det är skönt.

Det här. Det är liksom bara en sexställning. Och för mig personligen (som är switch antar jag) så handlar det om känslan i stunden och inte om själva ställningen per se. Är stämningen sådan så kan jag till och med tycka att analsex och ATM kan vara ganska så finstämt och vanilj. Sådan är jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in