2021-11-22, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Det beror väl på om din pojkvän gillar det eller inte.

TS skrev att han eller hon har flickvän. Om TS är man eller kvinna framgår inte i huvudinlägget. TS kanske är kvinna som har flickvän och använder dildo när dom har sex. 😀
Senast redigerad av RacerOne 2021-11-22 kl. 14:36.
Citera
2021-11-22, 14:36
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Förstår inte vad det är för fel på folk. Är majoriteten på flashback ens vuxna människor? Man kan inte ens ställa en fråga i om sex i ett sexualforum utan att folk skriker troll. Hur gamla är ni, 12?
Citera
2021-11-22, 14:40
Medlem
Doggy är när man står på alla fyra och får vaginan penetrerad bakifrån?
Det är en jätteskön ställning, penis kommer år punkter i vaginan som den inte kommer åt i missionären.
Jag tycker att det är skönt att få vaginan penetrerad från det hållet.
Efter att ha läst tråden har jag lärt mig att ställningen betyder något helt annat för män.
Män tänker sig att kvinnan blir tagen som en hund? Därför att det är så hundar har sex.
Och det är förnedrande för tjejen.

Det här får mig att undra om det känns lika för män oavsett i vilken ställning dom penetrerar en vagina?
Doggy och missionären ger ingen skillnad i känsel, det är "vyn" som är skillnaden?
I missionären ser ni kvinnans ansikte och bröst men bakifrån ser ni stjärten samt att hon står på alla fyra som en HUND och det är det som är grejen?
En kvinna tänker att det är skönt att bli penetrerad bakifrån och för att kunna bli penetrerad bakifrån är mer praktiskt och bevämt att stå på alla fyra än att lägga sig platt på mage, medan mannen tänker att nu vill jag att hon står som en hund medan jag penetrerar henne? Det är själva ställningen som är poängen med doggy för män, inte känslan inuti vaginan?

Känns det alltså likadant för män oavsett i vilken ställning ni har sex?
Citera
2021-11-22, 14:46
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekPannaUtanSladd
.. Hur känner ni själva för era tjejer?
Ts, när din flickvän varit jobbig mot dig gör du så här (länk till tecknad bild) och det kommer kännas helt rätt
Citera
2021-11-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj

Såklart det känns olika för män också inte enbart det visuella, sen har det att göra med dominans också i alla fall för min egna del.
Citera
2021-11-22, 15:08
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Nej bara med den man hatar.
Citera
2021-11-22, 15:10
Avslutad
Nej, samlag ska idkas i missionären under täcket med lampan släkt såklart och tjejen får absolut inte komma!

Så slå bort de där syndiga tankarna genast.
Citera
2021-11-22, 15:25
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Förstår inte vad det är för fel på folk. Är majoriteten på flashback ens vuxna människor? Man kan inte ens ställa en fråga i om sex i ett sexualforum utan att folk skriker troll. Hur gamla är ni, 12?

Men du måste ju vara ett troll med den jävla frågan. Eller 12 år.
Citera
2021-11-22, 15:28
Medlem
swebarbs avatar
ser inte problemet, hon tar väl knappast skada eller visar att det inte är ok ? märklig fråga.
Citera
2021-11-22, 15:35
Bannlyst
Doggy är gränsande till våldtäkt med tanke på hur kvinnan framställs i den ställningen. Skulle aldrig kunna ha det med en partner.
Citera
2021-11-22, 15:38
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Jag är ihop med en tjej som älskar att bli knullad. Rätt ofta blir det doggy-ställningen. Samtidigt som jag gillar det så känner jag även lite att "är detta okej?" typ gör man så mot sin flickvän? vet inte varför jag får lite smått skuldkänslor, antar att det beror på att jag har känslor för henne, annars skulle man väl inte bry sig nämnvärt. Vad tror ni? Så länge man har kul och skönt ihop spelar det väl ingen roll eller hur?

Hur känner ni själva för era tjejer?

Nändå, är ni båda med på det så kör på och dela glädjen med andra.
Hon kanske rent av gillar det riktigt mycket. Att samhället sedan inte accepterar det och att det blir en jävla moralpredikan av det kan du liksom skita i. Du får ändå inte ut något av att leva efter normen.
Citera
2021-11-22, 16:10
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Doggy är när man står på alla fyra och får vaginan penetrerad bakifrån?
Det är en jätteskön ställning, penis kommer år punkter i vaginan som den inte kommer åt i missionären.
Jag tycker att det är skönt att få vaginan penetrerad från det hållet.
Efter att ha läst tråden har jag lärt mig att ställningen betyder något helt annat för män.
Män tänker sig att kvinnan blir tagen som en hund? Därför att det är så hundar har sex.
Och det är förnedrande för tjejen.

Det här får mig att undra om det känns lika för män oavsett i vilken ställning dom penetrerar en vagina?
Doggy och missionären ger ingen skillnad i känsel, det är "vyn" som är skillnaden?
I missionären ser ni kvinnans ansikte och bröst men bakifrån ser ni stjärten samt att hon står på alla fyra som en HUND och det är det som är grejen?
En kvinna tänker att det är skönt att bli penetrerad bakifrån och för att kunna bli penetrerad bakifrån är mer praktiskt och bevämt att stå på alla fyra än att lägga sig platt på mage, medan mannen tänker att nu vill jag att hon står som en hund medan jag penetrerar henne? Det är själva ställningen som är poängen med doggy för män, inte känslan inuti vaginan?

Säkert olika för olika killar, men jag tycker det är trevlig att ta bakifrån, men alla tjejer är inte så bra på att knulla på det sättet, hon måste svanka rätt och möta mig, annars är det bara jobbigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in