2021-11-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Det är inte incels det är fel på det är betacuckade simps som cuckar och kryper för kvinnor som förstört hela samspelet mellan man och kvinna.
Det är jävligt beta att inte få knulla..
2021-11-22, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Egentligen men eftersom även chanserna till sex är borta så är jag nog mer åt incelhållet. Fast på andra användare så verkar ilsamkan vara det primära för att få kvala in som incel än att man inte skulle få ligga.

Det där måste vara nyckelinlägget som gör mig till fullfjädrad incel. Tror du att jag skriver sånt till tjejer? Nä.

Min uppfattning var något felaktig på ett godtroget sätt.
Jag tror jag förstår lite bättre nu hur du får sån markör.
2021-11-22, 11:31
Medlem
Castles avatar
Vad är det för mening att diskutera när alla använder olika betydelser av ordet incel.
2021-11-22, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Min uppfattning var något felaktig på ett godtroget sätt.
Jag tror jag förstår lite bättre nu hur du får sån markör.
Apropå?
2021-11-22, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Apropå?

Jag tycker det är skillnad på vad man har för mål, det är skillnad på att söka en relation och söka sex.
Om allt handlar om att få sex, så ligger frustrationen där.
Incels söker inte sig efter någon särskild individ de klandrar kvinnor som en grupp.
Om man då är frustrerad över att inte få ligga och är irriterad på kvinnor av den orsaken, så finns där ändå en form av gemensam nämnare.
Vad spelar din inkomst och status för roll egentligen om det är en tillfällig kontakt du söker? sen vad spelar de för roll egentligen om de rör sig att hitta rätt person att ingå ett förhållande i?
Först framstår det lite som de handlar om dejting, men de var tydligen inte ditt mål utan de var sex.
Det känns ju lite som en bluff då som ingen köper, förstår du vad jag menar?
2021-11-22, 12:02
Medlem
Synitizes avatar
Incel- begreppet är uppfunnet av de krafter som vill splittra vårt samhälle och förstärka idén över hur viktigt sex är för din självkänsla och att man "missar något". Personligen anser jag helt tvärt om. Börja bygg en karaktär och kärlek till dina medmänniskor baserad på respekt och generositet, men framför allt kärlek till dig själv och utgå ifrån att du tänkt leva som singel resten av livet och i frihet. Hittar du en själsfrände på vägen är det bara en stor bonus. Lev enkelt, för dig själv och gläd dig åt andras lycka. Gör det du mår bra av som inte enbart handlar om jakten över att få en partner. När du når rätt medvetande kan du attrahera vilken kvinna som helst, men när du nått den nivån behöver du inte en kvinna för att må bra och deras utseende blir mer än sekundärt till en vissa grad. Då börjar du se folks insida på riktigt, när du lärt dig älska din egen insida villkorslöst och förlåtit dig själv. Man kan bara älska villkorslöst om man verkligen älskar sig själv och står upp för sig själv.
2021-11-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thompzzon
Det är jävligt beta att inte få knulla..
Att stå i garderoben och gråtrunka medans tjejkompisen blir påsatt av Ahmed är inte knulla.
2021-11-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Incel- begreppet är uppfunnet av de krafter som vill splittra vårt samhälle och förstärka idén över hur viktigt sex är för din självkänsla och att man "missar något". Personligen anser jag helt tvärt om. Börja bygg en karaktär och kärlek till dina medmänniskor baserad på respekt och generositet, men framför allt kärlek till dig själv och utgå ifrån att du tänkt leva som singel resten av livet och i frihet. Hittar du en själsfrände på vägen är det bara en stor bonus. Lev enkelt, för dig själv och gläd dig åt andras lycka. Gör det du mår bra av som inte enbart handlar om jakten över att få en partner. När du når rätt medvetande kan du attrahera vilken kvinna som helst, men när du nått den nivån behöver du inte en kvinna för att må bra och deras utseende blir mer än sekundärt till en vissa grad. Då börjar du se folks insida på riktigt, när du lärt dig älska din egen insida villkorslöst och förlåtit dig själv. Man kan bara älska villkorslöst om man verkligen älskar sig själv och står upp för sig själv.
Oj en som förstått varför vi män ska kalla varandra för skällsord uppfunna av etablissemanget.
2021-11-22, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Nej, det stavas looser, en som hänger löst i alla sammanhang

Loser är en förlorare

Släpp din stolthet, du uppfattas bara ännu dummare än vad du är.
2021-11-22, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Jag tycker det är skillnad på vad man har för mål, det är skillnad på att söka en relation och söka sex.
Om allt handlar om att få sex, så ligger frustrationen där.
Incels söker inte sig efter någon särskild individ de klandrar kvinnor som en grupp.
Om man då är frustrerad över att inte få ligga och är irriterad på kvinnor av den orsaken, så finns där ändå en form av gemensam nämnare.
Vad spelar din inkomst och status för roll egentligen om det är en tillfällig kontakt du söker? sen vad spelar de för roll egentligen om de rör sig att hitta rätt person att ingå ett förhållande i?
Först framstår det lite som de handlar om dejting, men de var tydligen inte ditt mål utan de var sex.
Det känns ju lite som en bluff då som ingen köper, förstår du vad jag menar?
Jobb och status spelar visserligen ingen roll vid sex men jag har samtidigt nästan aldrig sex med någon som jag tror att det kan bli nåt med. Vad menar du med den fetade fråga? Det spelar väl roll vem man ingår relation med, om jag förstår dig rätt.
Alla kortarelationer som jag har varit i har bara börjat med sex. Provar jag att vänta med sex så tappar de intresset och då händer ingenting.
2021-11-22, 12:26
Moderator
Nospheratus avatar
Kom igen. Inceltrådar står redan som spön i backen på flashback. Och jag ser ingen ny infallsvinkel på ämnet här. Det är bara repris på samma inlägg som vanligt med spridda åsikter om incels. Det går bra att ha åsikter om incels i redan befintliga trådar. Tråd låst.

//Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in