2021-11-21, 19:32
Medlem
skvallertackas avatar
Varfr skulle de gra s? Det finns inget syfte i planen, vad r syftet?
Varfr orkar ni slsa tid p det hr i livet? Vad ger det er?
Citera
2021-11-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluka94
S, vad tycker ni kring detta? Ngra tankar?
Det r alldeles fr mnga detaljer som du tillskriver stor tyngd. Fr det frsta s kan vi benmna alla stora hndelser som kommer som terrorattacker. Vi har haft frsta terrorattacken redan, det r coronatramset. Allt som hnder i anslutning till corona r detaljer. Du mste tnka att dessa r megasvindlare lngt ovanfr vra huvuden och som tycker molnen r marknra, frstr du?

Terrorattack nummer tv r nr ECB stller in sina betalningar. Det kommer f 3 miljoner fretag i Europa att g i konkurs. Senast 2023.

Terrorattack nummer tre r energikrisen som fullstndigt kommer lamsl alla sm och medelstora fretag som inte har rd att hosta upp fr den kommande energispiken. Detta kommer medfra absolut hutlsa priser och elransonering.

Terrorattack nummer fyra r bostadskraschen som kommer bero p allt annat n ngot ekonomiskt. Det vill sga, varken rntehjningar, snkningar eller en krasch av statens finanser kan ta ner bostadspriserna. Det enda som kan f priset att falla r viruset som bokstavligt talat kommer dda kpkraft. Det kommer bli ett hejdlst ras som ingen kan stoppa fr att mnniskor dr.

Terrorattack nummer fem r att islamoterrorismen gr comeback och lper parallellt. Vaccinmotstndet kommer ka men globalisterna kommer stta islamister i kollisionskurs med vaccinmotstndare och frstra demonstrationstg. Det kommer bli blodigt.

Terrorattack nummer sex r att oljeindustrin fr sig en rejl spricka. Bilindustrin i Tyskland kommer f ett abrupt slut vad gller fossila bilar och allt som produceras av olja kommer vara brist i butiker. Det innefattar alla plaster, gummi, kldbrist, tyg och massa annat. Elkomponenter kommer skjuta i hjden ordentligt.

Terrorattack nummer sju r stora matbrister som kommer lpa parallellt i flera r fram till 2024.

Efter 2025 r alla terrorattacker ver och tredje vrldskriget r i upptrappninsfas p global och grov skala. Ryssland och Kina r i kollisionskurs med Europa, NATO och USA. De kommer gra allt fr att f Ryssland och Kina att bja sig fr den globala kommunistiska agendan d globalisterna tror att det bara kan fungera om alla r med. De tror ocks att sklet till att den inte fungerade i Kina eller Ryssland var att hela vrlden inte var med. Ryssland och Kina kommer aldrig verge sin suvernitet och det ska vi vara glada fr.

2029 slpps frsta atombomben ver Europa och vid det hr laget har 800 miljoner mnniskor redan mist livet i vacciner.
Senast redigerad av dropstone 2021-11-21 kl. 19:47.
Citera
2021-11-21, 19:49
Medlem
ZugMaskins avatar
Det enda som lter bra r avskriva skulder.
Citera
2021-11-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Varfr skulle de gra s? Det finns inget syfte i planen, vad r syftet?
Varfr orkar ni slsa tid p det hr i livet? Vad ger det er?

Syftet r total kontroll ver mnskligheten i framtidens samhlle.
Inga fria entreprenrer eller wildcards i utvecklingen.
Det r nog ingen som Vill slsa tiden p detta, problemet r att det grs mot oss, mnskligheten, och d blir det vr Uppgift att hantera det, ofrivilligt eller ej.
Frstr att det r svrsmlt att ta in men s r det. Jag gillar det lika lite som ngon annan, men det r verkligheten vi stlls infr, tyvrr.
Citera
2021-11-21, 20:26
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Trevligt fr den belnade svensken att bli av med sina skulder.
Citera
2021-11-21, 20:29
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag r p, den hr skocken tiktok-skadade pundhuvuden behver ett styre med jrnhand.

Enkla ml, dom springer inte lngt med nsan i mobilen.
Citera
2021-11-21, 20:30
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerflickan
Haha nja. Folk vill dremot fortstta att tjna pengar p vaccin s lngre det gr. Det r vl ungefr s det kommer att sluta. Ingen kommer att bry sig om coronavirus om ett par r. Vaccinerade kommer att st dr med dumstruten p och med potentiella skador frn vaccin.

Den tiden r frbi. Dom hndelserna har vi genomlevt tidigare som en del av testfaser infr det vi nu str infr.
Vi skulle kunna sga att vi befinner oss mitt i det tredje vrldskriget hr och nu utan att se det.
Nej, det hr kommer inte blsa ver och ramla in i vanlighet igen. Detta R Det.
Detta r den sista anhalten. En milstolpe i mnsklighetens historia.
Citera
2021-11-21, 20:33
Medlem
PaoloRobertos avatar
Nu nr Juden och Kinesen samarbetar brjat saker snabbt att hnda.
Citera
2021-11-21, 21:01
Medlem
Det stmmer ju nstan precis med vad som har hnt senaste ret och lite lngre n s! Men det r inte otckt eller skrmmande s ska vi inte tnka. Utan vi har fortfarande allt i egna hnder eftersom vi r s mnga p motstndarsidan vrt triumfkort r mngden mnniskor vi r, men d gller det att vi enar oss snabbt och str p samma sida. Det gller att s mnga som mjligt fr veta det hr och inse att det r sant, d har vi en stor chans att hnga ondskan ppet p torgen.

Det hr kan bli ett avtryck i historien nnting som inga andra har ftt upplevt och det r kriser och krig som fder HJLTAR och det knns positivt, va en hjlte och hjlp de goda att stoppa detta massmord!

Som sagt om folk fr se kllor p det hr och ta det p allvar s r det ju nstan redan bevisat att nt r p gng, det stmmer ju punkt fr punkt hur det har sett ut fortstter det s r det ju klart fr krig!
Citera
2021-11-21, 21:02
Medlem
4BSTINENSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Trevligt fr den belnade svensken att bli av med sina skulder.

Haha ja, jag reagerade ocks p detta. Betyder det man ska ta alla ln man kan nu?
Citera
2021-11-21, 21:20
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Redan 2006 dejtade jag en man som pratade i termer av nya vrldsordningen o.dy., men jag var vid tidpunkten lite fr ung fr att frst innebrden.

Well, s hr lngt stmmer ju verkligheten faktiskt vl verens med planen, men jag vill omjligt leva i tron att det kommer bli s mrkt utan hoppas p ngon form av revolution eller motstndsrrelse lngt innan dess. r tyvrr vldigt passiv till min egen person men nskar att hela cirkusen snart lgger sig s alla dessa hot om covidpass och motsvarande tgrder snart frpassas till historien. Vr samtid ger mig en oerhrd tyngd i brstet och jag kan snart inte relatera till mina medmnniskor ht.

Har TS eller annan mer sakkunnig/insatt person nn id hur man br frhlla sig till elndet ? Vore s sknt om man i stllet var en av alla de som bara lydigt rttar sig i ledet s man hade sluppit all huvudbry att dras med just nu.
Citera
2021-11-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Redan 2006 dejtade jag en man som pratade i termer av nya vrldsordningen o.dy., men jag var vid tidpunkten lite fr ung fr att frst innebrden.

Well, s hr lngt stmmer ju verkligheten faktiskt vl verens med planen, men jag vill omjligt leva i tron att det kommer bli s mrkt utan hoppas p ngon form av revolution eller motstndsrrelse lngt innan dess. r tyvrr vldigt passiv till min egen person men nskar att hela cirkusen snart lgger sig s alla dessa hot om covidpass och motsvarande tgrder snart frpassas till historien. Vr samtid ger mig en oerhrd tyngd i brstet och jag kan snart inte relatera till mina medmnniskor ht.

Har TS eller annan mer sakkunnig/insatt person nn id hur man br frhlla sig till elndet ? Vore s sknt om man i stllet var en av alla de som bara lydigt rttar sig i ledet s man hade sluppit all huvudbry att dras med just nu.
Dra till Island.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in