Citat:
Ursprungligen postat av
Hebr
Källa på detta då?
Bror ja kan inte ge mer källa än att det är någon väldigt nära dom så det är inget skvaller, det är sant. Har fått reda på nu senare att mannen Emilia Hult va otrogen med var en god vän till både henne och Nicolai och dom brukade hänga tillsammans. Så fucking jävla fask att hon kan umgås med dom båda, bete sig som inget händer.. men så fort Dev1ce jobbar för att betala för henne knullar dom.. och att det varit i TRE ÅR.
Folk hade sagt till Nicolai flera gånger för dom har synts öppet men hon har manipulerat honom att tro det är haters som ville förstöra deras kärlek och han litade på henne. 🤢
Fick reda på kappabar nyligen att det var därför inte Ben mitkuz eller hennes bästa vän chapmad inte vill ha nåt med henne att göra. Hon är en falsk psychobitch men hon lever på utsééndet och lär få sina “sellout sponsorskap “ ändå.. Jag tycker hon borde förlora sina sponsorskap men ingen vill cancla en snygg brud.
Jag gillar Dev1ce, jag förstår inte hur hans följare inte är argare men det är för att han inte gått ut och sagt så mycket då han blev helt krossad.
Man, hade min brud gjort så hade jag inte varit en dörrmatta.