2021-11-20, 23:11
Medlem
Pungpuckels avatar
Kvinnlig komiker?
Hur kom du ens på tanken?
Senast redigerad av Pungpuckel 2021-11-20 kl. 23:13.
Citera
2021-11-20, 23:20
Medlem
Man borde starta en ny forumdel på FB, ”taffliga försök att komma med i Flashback forever podden”.
Där kan vi lägga denna tråden som ett exempel
Citera
2021-11-20, 23:25
Medlem
Måste vara Babben.

Har själv dejtat ett par tusen kvinnliga komiker så jag har hört de flesta skämten i branschen.
Börjar bli rätt trött på dem faktiskt.

Men är svag för skämtet: ät din egenas och inte nån ananas.
Citera
2021-11-21, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Kvinnlig komiker?
Hur kom du ens på tanken?

Jag googlar för dåligt.
Citera
2021-11-21, 13:36
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag var på G med en kvinnlig komiker och den första tanken var: "snygg och rolig, what's not to like? "

Det visade sig snabbt att under den roliga fasaden gömde det sig en ledsen clown. Föga förvånande sett till männen i branschen som har exakt samma profil.

Det som först kändes som en bonus blev bara avtändande. Låg självkänsla. så pass låg att vederbörande inte drog sig för att blotta det för mig, men konstigt nog ändå ville få till något.. (vet inte hur den ekvationen gick ihop för henne).

Jag har polat med plågade gothare också och måste säga att jag föredrog deras endimensionella äkthet över komikers dubbelnatur.

Vad har ni för erfarenhet av den här nya gruppen kvinnor? Jag avråder ifrån att dejta dem.

Ska dock tillägga att jag tycker att Chelsea Handler är störtskön, men det är exakt samma plågade själ där..

Kvinnliga komiker är ju aldrig roliga utan snarare PK-fittor. Chelsea Handelr är en av dem. Det enda undantaget jag kan komma på är Nikki Glazer.
Citera
2021-11-21, 14:08
Medlem
Kan ju också vara ett enkelt sätt för att bli av med dig, då du var för tråkig för hennes smak?
Citera
2021-11-21, 14:22
Medlem
CompressorVanes avatar
Hur en dam är på dejt, räkna med fasad.

Fasad fasad fasad. När ni flyttat ihop, då kommer den riktiga kallduschen.
Ja precis. -Sa du komiker!? -Vart är hon någonstans!?
Citera
2021-11-21, 15:21
Medlem
Det här är det första Chelsea Handler-skämtet som jag hörde som barn.. Det blir inte kul i text men för att få en inblick i hur sjuk hon är

"Min väninna berättade för mig att hon var rädd för att bli våldtagen på nyårsafton. Jag sade åt henne att sluta gnälla, du får ju åtminstone ligga."

Det drog hon hos Jay Leno, i soffan.

2005-ish och jag minns det som igår.

Om alla drog sådana skämt hade det inte varit roligt men hon var helt banbrytande.

Så kvinnliga komiker kan vara råa. Det är inget fel på dem.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in