2021-11-20, 00:01
Medlem
Jag var på G med en kvinnlig komiker och den första tanken var: "snygg och rolig, what's not to like? "

Det visade sig snabbt att under den roliga fasaden gömde det sig en ledsen clown. Föga förvånande sett till männen i branschen som har exakt samma profil.

Det som först kändes som en bonus blev bara avtändande. Låg självkänsla. så pass låg att vederbörande inte drog sig för att blotta det för mig, men konstigt nog ändå ville få till något.. (vet inte hur den ekvationen gick ihop för henne).

Jag har polat med plågade gothare också och måste säga att jag föredrog deras endimensionella äkthet över komikers dubbelnatur.

Vad har ni för erfarenhet av den här nya gruppen kvinnor? Jag avråder ifrån att dejta dem.

Ska dock tillägga att jag tycker att Chelsea Handler är störtskön, men det är exakt samma plågade själ där..
Citera
2021-11-20, 00:04
Avslutad
ja det stämmer nog inte för att jag dejtat någon kvinnlig komiker . men många kända komiker och underhållare har ju tagit livet av sig. kan bara gå till mig själv alltid varit den som dragit massa skämt men också haft massa depressioner.
Citera
2021-11-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag var på G med en kvinnlig komiker...

...Jag avråder ifrån att dejta dem.
Till att börja med är det statistiska underlaget allt för litet för att dra någon som helst generell slutsats.
Citera
2021-11-20, 00:09
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Vet inte, känns som 90% män/kvinnor mår piss inombords men på Instagram är allt bra.
Citera
2021-11-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anders197503
Till att börja med är det statistiska underlaget allt för litet för att dra någon som helst generell slutsats.

Du behöver varken dejta eller knulla hundratals för att se den dubbla skepnaden. Komiker är öppna med deras inre demoner.

Nu råkade jag bekanta en av dem och det var som väntat.
Citera
2021-11-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Vet inte, känns som 90% män/kvinnor mår piss inombords men på Instagram är allt bra.

Låg självkänsla och må dåligt är dock två olika saker. Det förstnämnda är grundat i uppväxten och är delvis genetiskt.

Må dåligt gör alla i perioder.
Citera
2021-11-20, 00:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Låter som om du fått Ellin*r Svenss*n på halsen.
Citera
2021-11-20, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Låter som om du fått Ellin*r Svenss*n på halsen.

Det är inte hon. Jag vet inte vem det är.

Jag hade givetvis inte namngett vederbörande. Det vore moraliskt förkastligt!
Citera
2021-11-20, 00:36
Medlem
jah_man2s avatar
Hur många kvinnliga komiker har du dejtat tidigare borde vara en relevant fråga.
Citera
2021-11-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
ja det stämmer nog inte för att jag dejtat någon kvinnlig komiker . men många kända komiker och underhållare har ju tagit livet av sig. kan bara gå till mig själv alltid varit den som dragit massa skämt men också haft massa depressioner.

Det där med att vara sig själv kan tas till överdrift. just för att allt är ett skämt gör att man vet inte vad som är en sorglig sanning respektive skämt. Men jag förstod att bakom rök fanns det givetvis eld....

Sen var inte humorn i sig så lockande som jag trodde att det skulle vara på pappret. Hon var helt klart rolig men jag klarade mig utan henne

Det blev för mycket...
Citera
2021-11-20, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Hur många kvinnliga komiker har du dejtat tidigare borde vara en relevant fråga.

Jag hänvisar till inlägg 5.
Citera
2021-11-20, 00:52
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag hänvisar till inlägg 5.

Du svarade aldrig på frågan. Hur många kvinnliga komiker har du dejtat innan?
Det är jävligt relevant för din trådstart. Har du dejtat 3 stycken och en visade sig vara crap så kan jag tycka att det är okej. Har du dejtat 10 stycken och en är crap så all heder till dig. Ifall du dejtat 100 stycken och alla visat sig vara crap tycker jag att du ska vara lite mer noggrann när du rakar fittan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in