Frågan enligt rubrik. Enligt dig, vem är snyggast/mest attraktiv av dig och din partner?
Jag upplever att många par är ganska "jämnsnygga", och att det är så pass ovanligt med någon som är extremt mycket snyggare än den andra att man fortfarande hajar till/kommenterar när man ser det IRL.
Med mig och min sambo tror jag att det är rätt lika. Vi är inte 10/10 någon av oss, men har lite särskilda utseenden som vissa gillar och andra inte. Han är mer jämnsnygg över tid, medan jag kör på toppar och dalar i snygghet över tid. Så det beror på vilken dag man jämför oss på. Idag är det definitivt min sambo som är snyggast.
Vem är snyggast av dig och din partner? Tror du att han/hon skulle hålla med om ditt svar? Om det varit föremål för diskussion med andra, höll de med dig?
Jämnsnygga, båda har fått höra att vi ser yngre ut än vad vi är, vilket jag tänkte på faktiskt när vi dejtade.
Hon lär hålla sig fin långt upp i åldrarna vilket är najs.
Hon är lika snygg utan smink som med.
Nu när jag tänker efter så är hon nog lite snyggare än vad jag är. Ingen av oss har haft problem att hitta intresserade partners innan vi träffades heller.
Min partner är överlägset snyggast, alla dar i veckan!
Är vi och handlar så ser jag att andra tittar på min partner, är vi ute och festar så tar det inte många minuter innan min partnern är omringad av folk som raggar. Arbetskollegor har visat sitt intresse osv..
Jag lever efter ett ordspråk jag inte vill skriva för det kan knytas för enkelt till mig.
Får väll hitta på en annan text: Om man inte tvingar någon till sig så kommer dom av fri vilja, både lyckligare och gladare.
Frågan enligt rubrik. Enligt dig, vem är snyggast/mest attraktiv av dig och din partner?
Jag upplever att många par är ganska "jämnsnygga", och att det är så pass ovanligt med någon som är extremt mycket snyggare än den andra att man fortfarande hajar till/kommenterar när man ser det IRL.
Med mig och min sambo tror jag att det är rätt lika. Vi är inte 10/10 någon av oss, men har lite särskilda utseenden som vissa gillar och andra inte. Han är mer jämnsnygg över tid, medan jag kör på toppar och dalar i snygghet över tid. Så det beror på vilken dag man jämför oss på. Idag är det definitivt min sambo som är snyggast.
Vem är snyggast av dig och din partner? Tror du att han/hon skulle hålla med om ditt svar? Om det varit föremål för diskussion med andra, höll de med dig?