2021-11-18, 20:53
Medlem
kpreas avatar
Netflix.
Historiskt korekt? Skojar!
Vilka hjärnor har brunnit där?
Förmodligen stod alla skådespelare för nära och blev märkbart solbrända.

Att diskutera.
Filmems handling.
Filmens budskap.
Min ironi.
Citera
2021-11-18, 21:10
Medlem
GlobalistKattens avatar
Underbar film som gav många härliga skratt i kontrast till riktigt brutala actionscener. Regissören är uppenbart influerad av Quentin Tarantino vilket får ses som någonting positivt.

4/5
Citera
2021-11-18, 21:18
Medlem
kpreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlobalistKatten
Underbar film som gav många härliga skratt i kontrast till riktigt brutala actionscener. Regissören är uppenbart influerad av Quentin Tarantino vilket får ses som någonting positivt.

4/5

Amrikansktliberalt mubujumbo.
Bygger på verkliga människor..
Jo, men resten är ovan två första ord.
Citera
2021-11-19, 21:00
Medlem
XtraXs avatar
Var faktiskt lite småkul när de kom till den vita staden och allt verkligen var vitt.
Citera
2021-11-19, 21:54
Medlem
Sir Dwains avatar
Jag har fram till nu trott att det här skulle vara någon sorts remake av klassikern The Harder They Come (som jag alltså kom ihåg titeln på lite fel). Det är inte någon porrfilm om någon undrar, det är en supercool jamaikansk kriminalfilm med Jimmy Cliff.

Är den här filmen bra då? Westerns är en av mina absoluta favoritgenres.
Citera
2021-11-19, 22:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Jag har fram till nu trott att det här skulle vara någon sorts remake av klassikern The Harder They Come (som jag alltså kom ihåg titeln på lite fel). Det är inte någon porrfilm om någon undrar, det är en supercool jamaikansk kriminalfilm med Jimmy Cliff.

Är den här filmen bra då? Westerns är en av mina absoluta favoritgenres.

Var underhållande för stunden men inget jag kommer se igen. Gillar du westerns så den så se den vetja.
Citera
2021-11-19, 22:14
Medlem
Fejkits avatar
Om du köper en Quentin Tarantino film från Wish.
Såg 30 min.
Citera
2021-11-21, 23:15
Medlem
Sir Dwains avatar
Okej, det är ju definitivt betydligt mer stil än substans, men jag tycker man lyckas tillräckligt bra med det för att filmen ska vara underhållande.

Inte direkt den bästa western jag sett, men den bästa med nästan enbart svarta skådespelare. Det var många bra och hon halvtyskan som spelar Mary är snygg.

Jag har högre förväntningar på "The Power of the Dog".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in