2022-05-25, 00:44
Medlem
Litispendenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djirt
Enligt Marcus själv så har han ju inte tagit alla pengar som kanalen inbringat utan det har delats jämnt ut. Har väldigt svårt att tro att någon annan i gänget bakom kanalen fått ta del av en krona (Mattias, Jonte) om denna livsstilen går ihop.

Min tanke är att Mattias lite avsagt sig allt så länge Marcus betalar ”hyssen”, däremot tror jag att Jonte fått sin del av kakan. Ser man på Karlsson-familjen verkar de inte direkt ha dåligt ställt heller. Jag tror hyfsat mycket kommer gratis för Dubois i och med events. På det stora hela har nog Olle varit den största förloraren.

Tycker i övrigt att Marcus är en av få hyfsat genuina youtubers Sverige fortfarande har även om han gått ifrån att hänga i gropen. Ukraina-videon och uppvisningen i Sälen eller vart det nu var är väl trots allt bevis på det.
Senast redigerad av Litispendens 2022-05-25 kl. 00:55.
Citera
2022-05-25, 15:28
Medlem
Hoppas det tar slut mellan han och Ilona snart, så att vi får tillbaka gamla Marcus
Citera
2022-05-25, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litispendens
Min tanke är att Mattias lite avsagt sig allt så länge Marcus betalar ”hyssen”, däremot tror jag att Jonte fått sin del av kakan. Ser man på Karlsson-familjen verkar de inte direkt ha dåligt ställt heller. Jag tror hyfsat mycket kommer gratis för Dubois i och med events. På det stora hela har nog Olle varit den största förloraren.

Tycker i övrigt att Marcus är en av få hyfsat genuina youtubers Sverige fortfarande har även om han gått ifrån att hänga i gropen. Ukraina-videon och uppvisningen i Sälen eller vart det nu var är väl trots allt bevis på det.

Uppvisningen i Sälen va ju bra pga att gänget + filmolle va med.
Citera
2022-05-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litispendens

Citat:
Ursprungligen postat av Djirt
Uppvisningen i Sälen va ju bra pga att gänget + filmolle va med.
Det är väl Olle som redigerar alla hans vloggar nu?? Han får säkert helt okej betalt för det också annars hade han väl inte gjort det, så förstår inte hur det skulle göra honom till den största förloraren?

Ett chill jobb för en av sina polare där man också hänger med på event och grejjor för att festa låter inte så jävla hemskt i mina öron, men alla har ju olika åsikter
Citera
2022-05-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Det är väl Olle som redigerar alla hans vloggar nu??
Ni pratar nog om olika Olles
Citera
2022-06-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Har han bytt bort RS6an mot en G63a nu?

https://biluppgifter.se/fordon/GGL79M

Står kvar på bolaget fortfarande. Företagsleasad men dyr skatt.
Citera
2022-06-01, 23:31
Medlem
Det värsta med Marcus Dubois Youtube-kanal är alla dessa pinsamma experter som sitter hemma i pojkrummet och skriver utförliga recensioner av hans videos och ger Marcus tips på hur han ska utvecklas som Youtuber.

Mackan skulle ha gett dessa lismande jävla töntar en fet jävla lavett om de hade vågat visa sig offentligt.
Senast redigerad av godmannen 2022-06-01 kl. 23:52.
Citera
2022-06-02, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godmannen
Det värsta med Marcus Dubois Youtube-kanal är alla dessa pinsamma experter som sitter hemma i pojkrummet och skriver utförliga recensioner av hans videos och ger Marcus tips på hur han ska utvecklas som Youtuber.

Mackan skulle ha gett dessa lismande jävla töntar en fet jävla lavett om de hade vågat visa sig offentligt.

Har han för vana att smälla till ungar på truten?
Citera
2022-06-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmannen

Shiit! Han måste va helt galen crazy
Citera
2022-06-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jordnära var väl att ta i? I den senaste videon så åker han till fordonsbolaget för att titta på en Porsche gtr 3 för 2.5 miljoner. Strax efter det så tar han ett flyg ner till Paris och shoppar en vitton väska och dior tröjor tillsammans med sexdockan Ilona. Killen har knappt 100 lax på kontot så jag förstår inte riktigt hur han tänker.

De är väl de som är grejen, han var jordnära och folket kunde känna sig jämställd med honom. Nu har han träffat en rätt sunkig tjej i min värld (rysk lolita brud, typ) och flänger runt och spelar nyrik och frän. Förut var han liksom jordnära nu är han bara töntig.
Citera
2022-06-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Har han bytt bort RS6an mot en G63a nu?

Nej de har han inte, dom bilarna ägs av ett bolag. Han känner väl nån som behövde hjälp med att få hem bilarna och gjorde en Youtube på skiten samtidigt.
Citera
2022-06-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Tycker du? Dom låter ju mytomanen löpa på obehindrat och spelar ju med utan att göra sig lustiga på hanns bekostnad, eller har du något exempel på mobbingen kanske?

Dom sitter och håller sig och spinner vidare på hans mytomani. Rätt solklart fal av utnyttjande för likes och pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in