2021-11-18, 02:59
Medlem
Här fyller vi på trådar som Flashback har censurerat.

(FB) Möten med mångkulturen

(FB) Möten med mångkulturen 2.0

(FB) Möten med mångkulturen 3.0

(FB) Ställ svenska kvinnor till svars för folkförräderi. (Sammanfogade ämnen/mod)

Fortsätter imorgon, men läs hur svaren är motiverade med trådarna som har funnits i så många år och så många inlägg helt plötsligt stängs.
2021-11-18, 03:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Tråden om styckmordet på Catrin da Costa har blivit censurerad flera gånger.

Förs tog man bort trådens ursprungliga titel och ersatte den med "Fallet Catrine da Costa"

Sen tog man bort flera av mina inlägg om Ösmomannen RL som då ska ha berättat att C sagt att hon hade någon typ av hållhake på en okänd läkare som arbetade på "Karolinska" som låg i omedelbar närhet till fyndplats 2.

Alla uppgifter om det senare kommer från uppsatsen Styckmordsmålet av Styrlin/Nyberg -99 så ingen ska anklaga mig för att fara med osanning.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2021-11-18 kl. 03:32.
2021-11-18, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tråden om styckmordet på Catrin da Costa har blivit censurerad flera gånger.

Förs tog man bort trådens ursprungliga titel och ersatte den med "Fallet Catrine da Costa"

Sen tog man bort flera av mina inlägg om Ösmomannen RL som då ska ha berättat att C sagt att hon hade någon typ av hållhake på en okänd läkare som arbetade på "Karolinska" som låg i omedelbar närhet till fyndplats 2.

Alla uppgifter om det senare kommer från uppsatsen Styckmordsmålet av Styrlin/Nyberg -99 så ingen ska anklaga mig för att fara med osanning.

Länka snälla. Jag har inte läst fallet här utan vet att det fallet är känt som styckmordet på Catrin da Costa.
2021-11-18, 03:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraddeli
Länka snälla. Jag har inte läst fallet här utan vet att det fallet är känt som styckmordet på Catrin da Costa.

(FB) Fallet Catrine da Costa 1984 (Dokumentlänkar finns i trådstart mm)
2021-11-18, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(FB) Fallet Catrine da Costa 1984 (Dokumentlänkar finns i trådstart mm)

När ändrades rubriken och hur motiverades det? Att det är oyttrandefrihet att rubriken heter styckmordet på Catrine?
2021-11-18, 04:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraddeli
När ändrades rubriken och hur motiverades det? Att det är oyttrandefrihet att rubriken heter styckmordet på Catrine?

Rubriken ändrades för ca 4 år sedan och syftet verkar med detta verkar ha varit att fjärma fallet från den högst troliga hypotesen att det istället var ett styckmord med sadistiska förtecken.

Fallet Catrine da Costa låter ju nu som vilket fall som helst trots att offrets kropp var styckat på ett sjukligt och perverst sätt som närmast leder tanken till ett lustmord.

Du och alla läsare borde fråga er vem eller vilka som tjänar på att trådens rubrik helt plötsligt byts ut?
2021-11-18, 07:32
Medlem
najass avatar
Det finns sannolikt ingen längre tråd som inte är censurerad såtillvida att regelbrytande inlägg raderats. Detta står förklarat i FAQ:en samt i otaliga trådar i detta delforum.

För att undvika varningar läs: https://www.flashback.org/announcement.php?f=29

Låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in