2021-11-17, 16:34
Medlem
I USA, UK och flera andra länder har ebay infört Managed Payment, och säljarna i dessa länder får inte längre använda paypal för att ta emot betalningar.
Undrar om det gäller svenska säljare? Vill verkligen ha paypal.
Citera
2021-11-17, 18:07
Medlem
Hejsan!

Har personligen sålt en del på eBay och fick för ett tag sedan en herrans massa meddelande att de gått över till att hantera betalningarna själva, under förutsättning att du lämnar sådana uppgifter. Som jag förstod de kommer de i sin helhet att hantera betalningarna och därmed fasa ut Paypal.

Kan tillägga att jag inte sålt sedan detta byte införts, men är relativt säker på ovanstående.
Citera
2021-11-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajjes
Hejsan!

Har personligen sålt en del på eBay och fick för ett tag sedan en herrans massa meddelande att de gått över till att hantera betalningarna själva, under förutsättning att du lämnar sådana uppgifter. Som jag förstod de kommer de i sin helhet att hantera betalningarna och därmed fasa ut Paypal.

Kan tillägga att jag inte sålt sedan detta byte införts, men är relativt säker på ovanstående.
Minns du när du fick meddelandena?
Står det något när de börjar byta till egna system helt och hållet?
Citera
2021-11-17, 21:02
Medlem
Det var under våren någon gång
Citera
2021-11-19, 18:41
Medlem
swebarbs avatar
man kan väl koppla sitt bankkonto läste jag för ett tag sen ? har dock inte gjort det då jag inte sålt på väldigt länge där. kolla upp det, paypal är sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in