2021-11-17, 23:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Westerberg-effekten kommer väl att slå till nu. Väljarna kommer att lämna L i drivor och följa Westerberg över till C.
Westerberg/Vet Bästerberg kommer att leva gott på sina miljoner. Vad väljarna anser tror jag att han struntar i. C känns ju också lite förlegat. Tyvärr
Citera
2021-11-17, 23:00
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Bengt Westerberg är en av de personer som har ställt till mest skada för Sverige genom alla tider. Han är en genomrutten och avskyvärd person som enbart förtjänar förakt.
Det flesta är för unga att fatta att han var värre än Reinfeldt. Han var först med att hylla rasmix
Citera
2021-11-17, 23:02
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Westerberg/Vet Bästerberg kommer att leva gott på sina miljoner. Vad väljarna anser tror jag att han struntar i. C känns ju också lite förlegat. Tyvärr

Det enda relevanta här är att Westeberg VET BÄST. Westerberg-effekten kom till då alla väljarna älskade honom, litade på honom och gav honom ett så stort förtroende.

Därför kommer de även att följa honom idag när han väljer att lämna L.
Citera
2021-11-17, 23:03
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Det flesta är för unga att fatta att han var värre än Reinfeldt. Han var först med att hylla rasmix
Rasmix är inte fel, men han var garanterat en som visste vad han gjorde.
Citera
2021-11-17, 23:08
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Det enda relevanta här är att Westeberg VET BÄST. Westerberg-effekten kom till då alla väljarna älskade honom, litade på honom och gav honom ett så stort förtroende.

Därför kommer de även att följa honom idag när han väljer att lämna L.
Finns det inte någon yngre förmåga som kan följa honom i spåren och bli en ny flockledare?

LOL
Senast redigerad av Flashsmash 2021-11-17 kl. 23:12.
Citera
2021-11-17, 23:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Fast det här är jättebra, han spär på splittringen av L som cementerar deras öde att åka ur Riksdagen.
Många av de skadade "Liberaler" som röstar på Liberalerna ser ju Westerberg som deras stora idol, och nu ska inte den stora idolen och ledaren rösta på L så nu kommer inte heller de rösta på L och de kommer ju inte byta till S eller MP, de byter till C, dvs. MP kan fortfarande komma att åka ut.

Notera att pseudokristnagubben och tidigare KD ledaren Alf Svensson gick ut och gjorde något liknande nyligen där han försöker få folk att byta till vänsterblocket (han visade ulven under fåraklädseln igen, den onde Alf, eller är hans namn egentligen ULF? Fast iofs så är ju Alfer onda varelser, det var Tolkien som gjorde om de till ädla varelser men i folktron så var de innan det onda varelser, för övrigt samma varelser som blev orcher i Tolkiens värld...).
Jag mådde illa på riktigt då jag hörde och såg fossilen Alf lägga sig i hur KD lägger upp sin politik. Kan han inte bara försvinna ner i helvetet där han hör hemma.
Citera
2021-11-17, 23:28
Medlem
bergsturks avatar
"Nyheten" är från juni i år.
https://web.archive.org/web/20210625084409/https://marcusoscarsson.se/chockbesked-for-liberalerna-bengt-westerberg-tanker-inte-rosta-pa-partiet/

Westerberg är för övrigt skriven på Fjällgatan 20 i Stockholm. Man får förutsätta att det är mitt i mångkulturen.
Citera
2021-11-17, 23:31
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
"Nyheten" är från juni i år.
https://web.archive.org/web/20210625084409/https://marcusoscarsson.se/chockbesked-for-liberalerna-bengt-westerberg-tanker-inte-rosta-pa-partiet/

Westerberg är för övrigt skriven på Fjällgatan 20 i Stockholm. Man får förutsätta att det är mitt i mångkulturen.
Fjällgatan 20, då har han kanske utsikt över Gröna Lund... Jag hade mer hoppats på att hans bostad var belägen i ROSENGÅRD.
Citera
2021-11-17, 23:37
Medlem
Nu visar han sig vara razze dessutom
Citera
2021-11-17, 23:52
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Finns det inte någon yngre förmåga som kan följa honom i spåren och bli en ny flockledare?

LOL

Erik Ulvenhag.
Citera
2021-11-18, 00:12
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Erik Ulvenhag.
Birger Jarlsgatan. Stämmer det? Stackars honom.
Citera
2021-11-18, 00:40
Medlem
Bengt Westerberg i psykologins förklaringsmodell:
New study suggests people with dark personalities weaponize victimhood to gain advantage over others

https://www.psypost.org/2021/02/new-study-suggests-people-with-dark-personalities-weaponize-victimhood-to-gain-advantage-over-others -59806?fbclid=IwAR2NxrvSfm_yMZ07IIMfE2DsEp0ywky0PNS 8-0Z9Fg-n1_V3DuVxK9lK3AQ
Gubbens röst till riksdagsvalet läggs likt 98% röstandes inte på L.
Gäsp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in