2021-11-17, 13:10
Medlem
StigAllans avatar
När jag var gift så gick kvinnans humör i regelbundna cykler.
Var inte direkt menskopplade men ungefär halva mensfrekvensen.

Man blir rätt less på sånt skit som återkommer utan skuld för en själv och att man måste sätta ned foten mot stolligheterna.
Citera
2021-11-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
När jag var gift så gick kvinnans humör i regelbundna cykler.
Var inte direkt menskopplade men ungefär halva mensfrekvensen.

Man blir rätt less på sånt skit som återkommer utan skuld för en själv och att man måste sätta ned foten mot stolligheterna.

Japp, håller med. Alla människor har så klart svängningar i humöret, men man ska inte ta hur mycket skit som helst. Min sambo kan vara på jävligt dåligt humör emellanåt. Om jag orkar brukar jag sätta mig och försöka förstå henne och när man väl kommit igenom "det är inget som är fel" muren, så brukar det faktiskt bli bättre. Jag tycker det verkar som att det ofta handlar om att få uppmärksamhet och bekräftelse. . Jag försöker approacha problemet på detta sätt (även fast det är jobbigt) men det har resulterat i att det händer mer och mer sällan, vilket bara är positivt.
Citera
2021-11-17, 14:01
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Säg att man bor ihop och delar vardagen. Eller delar vardagen med att resa utomlands i flera veckor. Med olika flickvänner så har det alltid varit så att de de är griniga, tappar humöret och är lättirriterade under perioder. Det blir dålig stämning. Med tjejer man chattat med i flera veckor, så vill de typ göra slut direkt när man ses, men velar och sen börjar de gilla mig, men sen vill de inte ha ha sex, och sen gör vi slut ändå efter att 1 månad resan utomlands är över.

En annan tjej är ett ex från ett annat land. Vi ville testa att bli tillsammans igen. Hon flög halva jordklotet till sverige, bara för att ångra sig efter 2 dar. När vi planerade att leva ihop. Sen hade hon inga pengar för flygbiljetten tillbaka, så hon stannade kvar i 5 månader ändå, och typ efter 2 mån, vart vi tillsammans igen, eller de va lite halvt oklart. Hon ville hålla hand utomhus, men sa att det berodde på att hon lätt ramlar annars...Jag sparade pengar och köpte flygbiljetten så hon kunde åka hem. Sen väl hemma i sitt hemland, ville hon tillbaka till mig igen!!

Varför velar alla tjejer, dåligt humör, så jävla mycket. Vad kan det bero på? Är jag för ointressnat? Har tjejerna för tråkigt? Väljer ja tjejer över min nivå, som ofta då velar?

Dejta inte fjortisar, vuxna kvinnor håller inte på med sådan skit.
Citera
2021-11-17, 14:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja du har ju PMS som en faktor så någon gång i månaden så är dom små liven bara för jävliga.

Det fega och osäkra kvinnor gör är att dom hintar efter saker och får mannen att först erkänna att han gillar henne, vill att hon stannar, älskar henne eller vad det nu kan tänkas vara så när kvinnor gör dessa typ av shittest så kan inte du vara vag eller svävande får då spär du bara på hennes befintliga osäkerhet, dom vill att du tar kontrollen över allt även om dom aldrig skulle erkänna det.

Vet dock inte vad du gör med alla dessa resor. Många kanske bara utnyttjar dig för din plånbok.
Citera
2021-11-17, 15:07
Medlem
Katzyns avatar
Tja svaret till varför detta händer just dig upprepade gånger finns troligen hos dig. Det kan röra sig om

1. Du söker dig till eller har något som får dig att få kontakt med just en speciell sorts tjej. En impulsiv, ombytlig typ som ständigt får nya infall som följs lika snabbt, utan hänsyn till omgivningen.

2. Tjejerna reagerar på något med dig som gör att de vänder på klacken. Om en tjej är sådär pass sugen på dig att hon reser långt bara för att träffa dig och sen två dagar senare ändrat sig så kan det troligen betyda att hon upptäckt något oväntat med dig som hon verkligen inte alls gillade. Vad det verkar så är det i så fall inget tjejerna märker/upptäcker när ni chattar över nätet men upptäcker när ni träffas IRL.
Citera
2021-11-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tja svaret till varför detta händer just dig upprepade gånger finns troligen hos dig. Det kan röra sig om

1. Du söker dig till eller har något som får dig att få kontakt med just en speciell sorts tjej. En impulsiv, ombytlig typ som ständigt får nya infall som följs lika snabbt, utan hänsyn till omgivningen.

2. Tjejerna reagerar på något med dig som gör att de vänder på klacken. Om en tjej är sådär pass sugen på dig att hon reser långt bara för att träffa dig och sen två dagar senare ändrat sig så kan det troligen betyda att hon upptäckt något oväntat med dig som hon verkligen inte alls gillade. Vad det verkar så är det i så fall inget tjejerna märker/upptäcker när ni chattar över nätet men upptäcker när ni träffas IRL.

Kan ju va att jag osar osäkerhet eller utstrålar nån form av udda, eller att jag skapar bra chatt känsla, men när man träffar mig,.så är ja mer lugn och tråkig?

Nu gjorse jag nyss slut med tjejen. Och började chatta med ett annat ex som jag fortfarande älskar,.och.hon älskar mig också. Jag kan aldrig ta tilbaka henne då ja inte kan acceptera att hon vart med andra killar. Hon träffar en kille nu som hon gjort varje dag i två veckor och killen är galen i sex och de knullar 25min 5-7ggr om dan säger hon. Jag blir otroligt svartsjuk, samtidig som hon vill ringa och saknar mig. Jag tycker det är sjukt dubbelspel. Kommer aldrig ta tillbaka henne. Mindre smärta att hitta en ny rjej än att dras med de demonerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in