Citat:
Ursprungligen postat av
25181
Nu babblar du på om en massa saker som du inte har en aning om gällande mig!
Jag tar mina mediciner för medicinskt syfte - INTE för att punda!
Jag har ALDRIG nånsin druckit alkohol!
Jag "leker" ALDRIG med mediciner!
Håller mig till ordinationen!
Har inte sagt att du tar medicinerna i fel syfte. Anledningen till att jag nämnde alkohol är att hög naturlig tolerans på alkohol ibland kan indicera att man har hög naturlig tolerans vad gäller benso.
Men om du aldrig druckit så kan du ju inte veta detta. Jag får be om ursäkt, i min värld så har alla druckit alkohol någon gång. Men det är fint att se att alla inte är sådana.
Vad jag menar med om du provat att ta mer, har inget med missbruk att göra. Det är bra att du håller dig till ordinationen. Men om du hade testat en enda gång att ta lite mer för att se om det hjälpte, så hade det inte varit konstigt, och inte ett tecken på "pundande". Kan du fråga din läkare om du får testa att ta mer? Det är en ganska låg dos du har.
Tycker att du ska läsa mitt inlägg en gång till. Jag säger saker jag vet om av andras och min erfarenhet. Spånar bara på varför stess inte hjälpt dig alls. Finns inte att jag har anklagat dig för något. Tycker att du ska be om ursäkt, jag försöker bara vara en medmänniska.